וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם תג מחיר חדש: זלצבורג פתוחה למכור את גלוך בינואר

באנגליה טוענים: ארסנל, אסטון וילה וניוקאסל מועמדות בולטות לרכוש את הקשר, גם סיטי ואתלטיקו בין המתעניינות. זלצבורג לא תסתפק בפחות מ-35 מיליון יורו

תקציר: בורנמות' - ארסנל 0:2/ספורט1

אוסקר גלוך נמצא חזק על הרדאר של קבוצות פרמיירליג. האתר הבריטי "CaughtOffside" מדווח הבוקר (שני) כי ארסנל, ניוקאסל ואסטון וילה נמנות על הקבוצות הבולטות שמעוניינות בקשר בן ה-20. קבוצות בכירות נוספות בכדורגל העולמי כמו מנצ'סטר סיטי, אתלטיקו מדריד, באייר לברקוזן ובורוסיה דורטמונד עוקבות מרחוק, אם כי ההתעניינות נראית פחות קונקרטית בשלב זה.

מקורות ברד בול זלצבורג אמרו לאתר כי הקבוצה תסכים למכור את גלוך כבר בחלון ההעברות של ינואר הקרוב, "אם הסכומים יתאימו". על פי הערכות, תג המחיר החדש שמציבה זלצבורג עומד על לא פחות מ-35 מיליון יורו, ובינתיים הסכום רק הולך ומאמיר.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג חוגג שער. Hans Peter Lottermoser, GettyImages
זלצבורג פתוחה למכירה בינואר? גלוך/GettyImages, Hans Peter Lottermoser

בדיווח צוין כי גלוך עצמו מעוניין לעבור לפרמיירליג, אם כי "עדיין לא ברור אם ארסנל, וילה או ניוקאסל ירצו לשלם סכומים כאלה באמצע העונה".

"ארסנל קצת מתקשה על רקע הפציעה של מרטין אודגור, אז אולי יהיה לה מקום לקשר יצירתי נוסף מהסוג של גלוך. וילה וניוקאסל בוודאי ירצו לתת לעצמן דחיפה כדי להגדיל את סיכוייהן לסיים בטופ4", הוסיפו באתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully