וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התלות בכנעאן, הגידול בהפסדים והסיוט שעלול לחזור: חשש באשדוד

21.10.2024 / 8:15

אחרי הפסד נוסף אמש, הרביעי בשבעה משחקים, במ.ס. אשדוד פוחדים משחזור העונה המסוייטת של השנה שעברה. הקבוצה לא מסתדרת בלי הכוכב הפצוע שלה ולא הבקיעה גם אמש בטדי

תקציר: הפועל ירושלים - מ.ס. אשדוד 0:1/ספורט1

מ.ס. אשדוד שוב עם הפנים למטה. אחרי ההפסד 1:0 אמש (ראשון) להפועל ירושלים, בקבוצה שוב חוששים: "בקצב הזה אנחנו הולכים לעוד עונת סיוט". כזכור, בעונה שעברה הקבוצה נשארה בליגה הודות לפלייאוף תחתון מצוין ולניצחון החוץ הגדול בבלומפילד מול הפועל תל אביב.

גם אמש בטדי כמו מול הפועל חיפה באיצטדיון הי"א לפני שבועיים, בלטה התלות של הקבוצה בחמודי כנעאן. בשני המשחקים בהם הוא בחוץ בגלל הפציעה בברכו, הקבוצה לא הבקיעה וגם מיעטה לסכן את שער היריב. אמש זה היה נראה שוב רע מאוד במחצית הראשונה, כשם שהיה רע מול הפועל חיפה, אבל בהפסקת המשחק עשה אלי לוי שינויים והעיר את השחקנים אחרי הדברים שאמר להם בחדר ההלבשה.

שחקני מ.ס. אשדוד מאוכזבים. ברני ארדוב
אין מוצא. שחקני אשדוד אמש/ברני ארדוב

אכן במחצית השנייה הקבוצה נראתה יותר טוב, אבל לא הצליחה לכבוש ולהשוות. "אנחנו כבר עם ארבעה הפסדים בשבעה משחקים ובמחזור הבא המשחק מול מכבי פתח תקוה הופך למלחמת הישרדות על נקודות", אומרים הבוקר במועדון. "אף אחד לא רוצה לחזור על הסרט של העונה שעברה, אבל אנחנו בדרך לשם, אם נמשיך ככה".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully