וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שילוב של צ'אבי ואינייסטה": המהפך של פדרי מדהים את ספרד

לצד לבנדובסקי וימאל הלוהטים, הקשר מבסס את עצמו כשחקן מפתח אצל פליק. בספרד משתפכים, וקוראים לברצלונה לא להתמהמה עם החוזה החדש: "הוא יקבל הצעות ענק"

תקציר: באיירן מינכן - שטוטגרט 0:4/ספורט1

ברצלונה ממשיכה להביס ולהרשים, רוברט לבנדובסקי ממשיך לכבוש ולאמין ימאל ממשיך לספק רגעי קסם. אבל בסיפור ההצלחה של הקטלאנים בפתיחת העונה, יש גם לפדרי מניות רבות. הקשר הופך תחת האנזי פליק לשחקן מפתח, ואחרי שכבש אמש (ראשון) ב-1:5 על סביליה שער מצוין, הוא כבר עומד על שלושה שערים ושני בישולים העונה.

בספרד מתמוגגים מהיכולת של הקשר, שמתחיל לממש את ההבטחה. "כשפדרי מחייך, בארסה מתענגת. מישהו שינה אותו הקיץ. הוא כבר לא נפצע כל שני וחמישי, אלא פשוט נהנה על הדשא", נכתב הבוקר בטור פרשנות ב"מארקה". "הוא הפך למנוע של בארסה, לשילוב בין צ'אבי ואינייסטה. הוא מנווט, הוא כובש, הוא מבשל...נכון שכולם משבחים את פליק, את לבנדובסקי, ימאל וראפיניה, אבל כל ההצלחה של בארסה לא הייתה קורית אלמלא היכולות של פדרי".

לאמין ימאל, ברצלונה, חוגג עם פדרי. Pedro Salado, GettyImages
"מישהו שינה אותו הקיץ". פדרי חוגג לצד ימאל/GettyImages, Pedro Salado

חוזהו של פדרי מסתיים ב-2026 וברצלונה כבר החלה בשיחות על הארכתו במספר שנים, על מנת להבטיח את עתידו בקבוצה. על פי "מארקה", כדאי לה להזדרז. "אם פדרי ימשיך להציג את אותה יכולת, הוא יקבל הצעות ענק מכל הקבוצות הכי גדולות, ויהיה קשה להשאיר אותו", סיכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully