וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שמעמדו התערער: דן רומן יעמוד על הקווים במשחק נגד אשדוד

21.10.2024 / 6:50

טל בן חיים לוחץ על לוזון לא לפטר את המאמן, שעשוי לקבל הזדמנות נוספת. בינתיים ההגנה ממשיכה לקרטע, וחזן מתוסכל ממעמדו

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 2:5/ספורט1

אכזבה עצומה במכבי פתח תקוה לאחר התבוסה הביתית 5:1 במשחק אתמול (ראשון) נגד הפועל באר שבע. זה היה הפסד רביעי של פתח תקוה העונה והקבוצה מתקשה לגלות יציבות ולחבר שני משחקים טובים. מרבית שחקני הקבוצה נראו רע מאוד אמש ומה ששוב בלט לרעה זה משחק ההגנה של כל הקבוצה ושחקני ההגנה בפרט, שנמצאים מזה זמן רב בכושר לא טוב. פתח תקוה ספגה עד כה 15 שערים בשבעה מחזורים, יותר מכל קבוצה אחרת בליגה.

למרות שמעמדו של המאמן דן רומן התערער מאוד אחרי התבוסה אמש, במועדון הוחלט בשלב זה שהוא יעמוד על הקווים גם במשחק הליגה הקרוב נגד מ.ס. אשדוד. אמש מיד בסיום המשחק נערכה שיחה משולשת בה לקחו חלק יו"ר המועדון אבי לוזון יחד עם המנהל המקצועי טל בן חיים והמנכ"ל אופיר לוזון, כאשר גם בן חיים וגם המנכ"ל לוזון מפצירים להמשיך לתת גב למאמן למרות התבוסה הקשה. לפחות בשלב זה, נראה שבפתח תקוה לא יעשו שינוי בעמדת המאמן לפחות עד המשחק הקרוב.

"נראינו רע מאוד, אין אף שחקן שאפשר לציין לטובה", הודו בפתח תקוה בסיום. "סף השבירה נמוך מאוד ואין שום סיבה להתפרק ככה. יחד עם זאת, צריך להודות שפגשנו יריבה חזקה מאוד, שנמצאת בכושר יוצא מהכלל וכנראה שאם היינו משחקים נגדם 10 פעמים, היינו מפסידים בכל 10 המשחקים מולם. נצטרך להשתפר ולהיראות טוב יותר כבר במשחק הקרוב בשבת באשדוד".

לירן חזן שחקן מכבי פתח תקוה מול אנטוניו ספר שחקן הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
זה נראה רע מאוד. חזן, אחת מנקודות האור הבודדות אתמול/אודי ציטיאט

מי שנראה מתוסכל מאוד בסיום המשחק, הוא הקשר הצעיר לירן חזן שנכנס כמחליף וכבש את השער השני במבצע אישי נאה. בסביבתו של הקשר לא מבינים מדוע הוא לא פותח בהרכב, כאשר אחרי התבוסה אמש ובעקבות השער שכבש, הוא עשוי לקבל את המקום בהרכב במשחק הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully