וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האסיפה והרמז העבה לחטואל: קוז'וך מתחזק, ובאר שבע מתפוצצת

21.10.2024 / 6:35

החשדנות כלפי המאמן התפוגגה אחרי עוד ניצחון מרשים ועוד תצוגה התקפית, המסרים שלו מחלחלים היטב לשחקנים ולעת עתה חטואל נשאר מאחור. מחמאות לסטויאנוב, שהמחיש את העומק בקבוצה

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 2:5/ספורט1

בהפועל באר שבע מרגישים הבוקר שהם במקום מצוין. מה שהתחיל מקרטע בקיץ עם לא מעט חשדנות כלפי רן קוז'וך מצד הקהל, התפוצץ אמש (ראשון) בצורה חיובית באיצטדיון שלמה ביטוח עם תבוסה מוחצת מול מכבי פתח תקווה 2:5.

ערב המשחק לא חשש מאמן הפועל באר שבע להגיד שאם שחקניו יעשו נכון את הפעולות, הם יחזרו לבאר שבע עם הנקודות. אז לפני המשחק קוז'וך איתגר את שחקניו באסיפה מיוחדת בה אמר להם בין היתר: "אנחנו באים אחרי שלושה ניצחונות בית י וכולם מצפים לראות איזו קבוצה תבוא למשחק חוץ. אז בואו נביא מעצמנו יותר כדי שנעבור כמו שצריך את משחק החוץ הזה".

קוז'וך אמנם יצא עם חמישייה שהבקיעו שחקניו, אבל בשיחה עם העיתונאים בסוף, הוא אמר: "אנחנו עדיין לא במקום שבו אנחנו מסוגלים להיות". עוד אמר קוז'וך: "אני מצפה שנעשה מול ריינה את הדברים עם שיפורים במשחק שלנו".

רן קוז'וך מאמן הפועל באר שבע. אודי ציטיאט
אין זכר לקבוצה המקרטעת של פתיחת העונה. קוז'וך/אודי ציטיאט

קוז'וך לא רצה לפתוח אמש את הסיבות להדחתו של רותם חטואל מהסגל, אבל טען שמדובר בשיקול מקצועי. באופן כללי אמר המאמן עם רמז עבה: "יתלבשו רק מי שיראו לי שמגיע להם".

הפועל באר שבע הוכיחה אתמול כמה עומק יש לה. אמיר גנאח חלה אתמול בבוקר ולא יכול היה לשחק. במקומו הוקפץ להרכב יוני סטויאנוב והציג יכולת מצויינת עם סטטיסטיקה נהדרת של פעולות אישיות. גם שערים וגם בישולים.

הפועל באר שבע כבר עם הנקודה ה-12 שלה בארבעת משחקי הליגה האחרונים. בארבעת המשחקים האלה כבשה הפועל באר שבע 13 שערי ליגה. ממוצע של יותר משלושה שערי זכות פר משחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully