וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההישג של לבנדובסקי והקאמבק המרגש של גאבי: "חלמתי על זה"

רק מסי ורונאלדו כבשו יותר מהפולני בחמש הליגות הבכירות. הקשר הצעיר חזר אחרי קרוב לשנה, וגם: הנתון הכיבושים החריג של ברצלונה

תקציר: ליברפול - צ'לסי 1:2/ספורט1

ברצלונה לא עוצרת. הקטלאנים המשיכו במומנטום המסחרר עם 1:5 ענק על סביליה והם סופרים לא פחות מ-33 שערי זכות בעשרת מחזורי הליגה הראשונים בספרד - הכמות הכי גבוהה שלהם מאז עונת 1996/97. האנזי פליק יכול להיות מרוצה מאוד לפני השבוע הלוהט שבפתח: ביום רביעי יפגוש את באיירן מינכן בליגת האלופות, ובשבת מצפה לו הקלאסיקו הגדול מול ריאל מדריד.

רוברט לבנדובסקי המשיך לקרוע רשתות, בדרך ל-14 שערים ב-12 משחקים העונה בכל המסגרות (12 שערי ליגה ב-10 משחקים. שחקן לה ליגה האחרון שעשה זאת היה אחד שענה לשם ליאונל מסי, ב-2019/29). לפולני יש כעת 366 שערים בחמש הליגות הבכירות - מקום שלישי בכל הזמנים אחרי ליאונל מסי (496) וכריסטיאנו רונאלדו (495).

לא פחות משמח מהניצחון היה חזרתו לכר הדשא של גאבי אחרי היעדרות של 349 יום. "אני כל כך שמח לחזור אחרי תקופה כה ארוכה, חלמתי על הרגע הזה במשך חודשים", אמר הקשר הצעיר. "הדבר הכי גרוע היה לא להיות עם הקבוצה. קשה מאוד לצפות במשחקים מהצד. אני אסיר תודה לכל החבורה הזו שתמכה בי. אני מרגיש בר מזל שאנשים אוהבים אותי כך".

שחקני ברצלונה לאמין ימאל, גאבי. רויטרס
הכל עובד. לאמין ימאל וגאבי בסיום/רויטרס

"אני כל כך גאה בו", אמר פדרי, שהעניק לו את סרט הקפטן בדרך לספסל בדקה ה-83. "אפשר לראות שהקהל מת עליו. כולנו אוהבים אותו. הוא עובד כל כך קשה ואני מאושר בשבילו, זה מגיע לו". על המשחק עצמו אמר הקשר, שכבש שער מבריק: "המאמן אמר לי שיהיו שטחים מקצה הרחבה, ומשם באמת כבשתי. תמיד קשה לחזור מפגרות בינלאומיות, מצפה לנו שבוע קשה אבל אנחנו מוכנים ויש פה תחושות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully