וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבות לאופטימיות רבה: הנתונים המעודדים מכיוון אבדיה

הישראלי רשם את מדד הפלוס-מינוס הגבוה ביותר במשחקי ההכנה של פורטלנד, ומסתבר שמעטים הצליחו להתמודד כמוהו עם לברון אשתקד

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

לאחר שפספס את משחק ההכנה הראשון של פורטלנד בגלל יום כיפור, דני אבדיה החל להשתלב היטב בקבוצתו החדשה. הישראלי רשם את מדד הפלוס-מינוס הגבוה ביותר בבלייזרס בתקופת ההכנה - +21.3, לצד מאזן מושלם של שלושה ניצחונות משלושה משחקים. אבדיה העמיד מספרים של 11 נקודות (42 אחוז מהשדה), 4 ריבאונדים, 4 אסיסטים ו-1.3 חטיפות ב-20 דקות בממוצע, ונראה כמו שחקן חשוב מאוד בשיטה של צ'ונסי בילאפס.

אמת, מדובר רק בקדם העונה, ובכל זאת - לאוהדי פורטלנד יש סיבות רבות לאופטימיות. אחת נוספת מגיעה מנתון חריג שנחשף אמש (ראשון), לפיו רק רק שני שחקנים עצרו את לברון ג'יימס על אחוזים נמוכים יותר מהשדה אשתקד (לפחות 10 זריקות).

כן, קראתם נכון: בדקות שאבדיה שמר על הכדורסלן המפורסם בתבל, נעצר קינג ג'יימס על 30.8 אחוז בלבד מהשדה (לעומת 50 אחוז מול וושינגטון באופן כללי בצמד המפגשים של הלייקרס עם הוויזארדס אשתקד). היחידים שהורידו את לברון לאחוזים נמוכים יותר בעונה שעברה היו, באופן מפתיע משהו, זאיון וויליאמסון ודומנטאס סאבוניס - שלאו דווקא נחשבים לשומרים יוצאי דופן, ובכל זאת ג'יימס קלע מולם 30 אחוז מהשדה בלבד.

דני אבדיה, פורטלנד טרייל בלייזרס, מול לאורי מרקאנן, יוטה ג'אז. Cameron Browne/NBAE, GettyImages
מוכן לפתיחת העונה. אבדיה/GettyImages, Cameron Browne/NBAE

השמות הבאים ברשימה הם דריימונד גרין (35.7 אחוז), פייטון ווטסון (36.4), פי ג'יי וושינגטון (36.4), לוקה דונצ'יץ' (36.4), קייסון וואלאס (38.5), גרנט וויליאמס (40) ודייסון דניאלס (40).

אבדיה ופורטלנד יפתחו את עונת 2024/25 בלילה שבין רביעי לחמישי, אז יארחו את גולדן סטייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully