וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש מחכה לחיזוק, ומודה: "לא נתקלתי באירוע כזה"

20.10.2024 / 23:22

מאמן מכבי תל אביב זקוק "לפחות לעוד שני שחקנים מעבר לפצועים", ומתקשה לחבר את סייבן לי שלא נמצא בארץ: "על גבול הבלתי אפשרי"

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 67:95/ספורט1

מכבי תל אביב שרדה מותחן "ביתי" בהיכל הקונכייה בבאר שבע, לאחר שרצה מפיגור 83:80 לניצחון 83:89 על הפועל גלבוע/גליל. אבל שוב, המשחק עצמו הפך שולי מבחינת הצהובים: אל הסגל החסר והקצר התווספה צרה נוספת, כשתמיר בלאט נפצע בשריר הירך האחורי ונטש את המגרש באמצע הרבע השלישי.

"אני מקווה מאוד שזו רק התכווצות, אבל לא רצינו לסכן אותו", הסביר המאמן עודד קטש, שהעביר מסר חד לגבי מצב הקבוצה. "אנחנו צריכים להיות יותר עמוקים. חסרים לנו לפחות שני שחקנים, מעבר לפצועים [ווניין גבריאל ורוקאס יוקובאיטיס], כדי שנצליח להתמודד. כמו שאתם רואים, זה לא מספיק טוב. אנחנו צריכים להיות יותר טובים מזה".

קטש שלל את האפשרות שגבריאל ויוקובאיטיס יוכלו לשחק ביום חמישי בקובנה מול ז'לגיריס ("אם נקבל אותם למחזור הכפול בשבוע הבא, זה יהיה טוב"), והתייחס גם לסיטואציה שנוצרה עם סייבן לי - שהצטרף בשבוע שעבר אך לא מתאמן עם חבריו החדשים מאחר שנשאר בבלגרד.

"זה לא אופטימלי, על גבול הבלתי אפשרי", הודה מאמן האלופה. "במשחק הראשון, כשסייבן הצטרף, זה היה טבעי ששיחקנו דברים קצת אחרים והיינו חד-גוניים. אבל כדי שנגיע לאן שאנחנו רוצים, הוא צריך להיות עם הקבוצה ולהתאמן. אני לא נתקלתי באירוע כזה".

שחקן מכבי תל אביב רפי מנקו עם ג'יילן הורד. דני מרון
צלחו עוד משחק. מנקו והורד/דני מרון

מנגד, המאמן המפסיד שרון אברהמי סיכם ואמר: "היתה חסרה לנו קבלת החלטות קצת טובה יותר, שתי שלשות שנכנסו ויצאו, אלה דברים ממש קטנים. זה משחק שהיינו צריכים לקחת, זה פספוס אדיר. חזרנו כמו גדולים מפיגור גדול, לא ויתרנו, הפכנו את המשחק בדיוק בזמן וזה חבל מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully