וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הליגה חייבת להתערב": כוכב העבר תקף את ג'ואל אמביד

סנטר פילדלפיה הצהיר שלא ישחק בק-טו-בק, גארנט התפוצץ מזעם: "82 משחקים - זה מה שהג'וב הזה מצריך. לא רוצה לשמוע את החרא הזה"

תקציר כדורסל ספרדי: ריאל מדריד - ג'ירונה 67:95/ספורט1

אחרי קיץ מסקרן במיוחד, פילדלפיה הפכה בעיני רבים למועמדת ראויה ללכת עד הסוף העונה. אלא שכדי שזה יקרה, היא תצטרך את ג'ואל אמביד בכשירות מלאה - דבר שלא ממש אפיין את הקריירה שלו עד כה. ה-MVP לשעבר כבר הצהיר לאחרונה שאם זה תלוי בו, הוא ככל הנראה לעולם לא ישחק יותר בק-טו-בק (שני משחקים יום אחר יום), מה שהכעיס מאוד את כוכב העבר קווין גארנט - אדם שדוגל בקשיחות.

"הליגה חייבת להתערב", חרץ גארנט בפודקאסט המשותף שלו עם פול פירס, על רקע נטיה של כוכבים רבים אחרים ברחבי ה-NBA לפספס משחקים בשנים האחרונות. "זה נהיה מוגזם ואף אחד לא עושה כלום. לא רק שהם לא הולכים להתאמן, כעת הם גם לא ישחקו בק-טו-בק? זה מה שיהיה? כנראה שהם לא בכושר. הם לא בכושר ובגלל זה כולם כל הזמן נפצעים. אף אחד לא בכושר שיא בליגה הזאת".

"82 משחקים - זה מה שהעבודה הזאת מצריכה", הוסיף KG. "אם אתה מגיע גם לפלייאוף אז יש לך עוד משחקים, ואז הקיץ - שם נחים. הבן זונה הזה הולך לנוח בבק-טו-בק, אין טעם להשוות בין תקופות שונות אם אתה בכלל לא משחק. אני לא רוצה לשמוע את החרא הזה".

יש לציין שגארנט עצמו שיחק 82 משחקים בארבע עונות ו-81 בשלוש עונות נוספות. עונת השיא של אמביד מהבחינה הזו, לשם השוואה, היתה 2021/22, עם 68 הופעות. רק בארבע מתוך שמונה העונות בהן שיחק (את השנתיים הראשונות כמובן החמיץ במלואן בשל פציעות) שותף בלמעלה מ-60 משחקים.

הג'נרל מנג'ר של הסיקסרס דריל מורי תמך בהצהרה של אמביד ואמר: "ננסה להיות חכמים עם זה. אני מניח שג'ואל ופול ג'ורג' לא ישחקו הרבה בק-טו-בק העונה, אם בכלל".

"אני חושב שאני מאוד מוכשר. ברור שאני צריך לזכות באליפויות, אבל צריך סביבי עוד שחקנים, אני לא יכול לעשות את זה לבד", סיפר אמביד בריאיון ל"ניו יורק טיימס"מוקדם יותר הקיץ. "הדבר שעצר אותי כל השנים האלה מתואר זה רק פציעות מטורפות. כל עונה אנשים נופלים לי על הברך או שוברים לי את הפנים. זה תמיד פציעות כאלה בזמן הלא נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully