וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1:4 מוחץ להפועל פ"ת על בני יהודה, 1:2 לכפר שלם על הרצליה

הקבוצה של עומר פרץ הביסה את הכתומים, שמרה על מקומה בפסגה בלאומית ונשארה בלתי מנוצחת. גם המדורגת שנייה ברחה להפועל ת"א, 1:1 דרמטי בין רעננה ליפו

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 20.10/ספורט1

שתי המדורגות הראשונות בליגה הלאומית ניצלו עד תום את הפסדה של הפועל תל אביב ביום שישי. הפועל כפר שלם גברה 1:2 על מכבי הרצליה ואילו המוליכה הפועל פתח תקוה נותרה בלתי מנוצחת עם 1:4 גדול על בני יהודה, שהושפלה על ידי מאמנה הקודם עומר פרץ ואולי בקרוב תיפרד גם מדוד מרטן שמונה הקיץ לתפקיד. במשחק נוסף שנערך, נפרדו הפועל רעננה ומכבי יפו ב-1:1.

בן אז'ובל שחקן הפועל פתח תקוה עם מאמנו עומר פרץ. אודי ציטיאט
חגיגה של פרץ והמלאבסים על בני יהודה/אודי ציטיאט

הפועל פתח תקוה - בני יהודה 1:4

עומר פרץ התחיל בצורה נפלאה את דרכו כמאמן הפועל פתח תקוה, אבל בהחלט אפשר לומר שהערב הגיע רגע השיא שלו במלאבס. מול האקסית שפיטרה אותו בחודש מאי, הוא ניצח 1:4 והגדיל את יתרונו מהפועל רמת גן שמקום השלישי לחמש נקודות, כבר במרחק של שמונה מהפועל תל אביב. דווקא בני יהודה של דוד מרטן כמעט עלתה ליתרון ראשון, אבל עומר כץ הציל שער בטוח של גיל יצחק ואז תומר אלטמן בדקה ה-19 הבקיע שער מרהיב בוולה מחוץ לרחבה. בן אז'ובל בדקה ה-33 הכפיל את היתרון בפנדל מוצלח שחסט וגם גרם להרחקתו של עומרי לוזון, אולם נפצע באותו מהלך והוחלף לאחר מספר דקות. שביט מזל שהחליף את מוטי ברשצקי שנפצע עוד צימק, אבל אלטמן הוסיף בישול לאלירן רוחנא וגם מתן פלג הצטרף לחגיגה, הפועל פתח תקוה מחצה 1:4 את בני יהודה ודוד מרטן ששוב שמע קריאות ''תתפטר" מהאוהדים.

דקה 3: יצחק ניצב לבדו מול עומר כץ אחרי רוחב מצוין של קריב, אבל עומר כץ סיפק הצלה גדולה.

דקה 19: גול! איזה שער מרהיב של אלטמן! הקשר הניף את הרגל ובעט מהאוויר מכ-20 מטר, ללו לא יכול היה להושיע מול הוולה האדיר והוציא כדור מהרשת.

דקה 25: בני יהודה לא רק בפיגור, אלא גם איבדה את ברשצקי שנפגע בידו והוחלף בשביט מזל.

דקה 32: פנדל להפועל פתח תקוה ואדום לעומרי לוזון! הבלם הכשיל את אז'ובל והורחק.

דקה 33: גול! 0:2 להפועל פתח תקוה. אז'ובל היה זה שהוכשל ברחבה והתכבד בעצמו בבעיטת הפנדל שקבע 0:2. לצערו של החלוץ שרק חזר להרכב היום, הוא נפצע ולאחר מכן ירד לספסל.

דקה 54: גול! בני יהודה צימקה ל-2:1. אחרי קרן מימין, שביט מזל נותר לבד מול השער וירה פנימה.

דקה 64: גול! 1:3 להפועל פתח תקוה. אלטמן בכדור עומק מצא את רוחנא, שייתכן שהיה בנבדל קטן, אך הדגל לא הונף ובאחד על אחד מול ללו לא התקשה.

דקה 74: גול! 1:4 גדול להפועל פתח תקוה! רוחנא ליהטט וללו הצליח להדוף, אבל לא יכול היה להציל את בני יהודה פעם נוספת מול פלג שמקרוב כבש בקלות.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
עומר כץ שוער הפועל פתח תקוה עם מתן פלג. אודי ציטיאט
הצלה גדולה של כץ בפתיחה, אחר כך פתח תקוה חגגה/אודי ציטיאט

הפועל כפר שלם - מכבי הרצליה 1:2

הפתעת העונה נזקקה לשער מאוחר כדי לקחת עוד שלוש נקודות ולשמור על מרחק מהדולקות אחריה. למרות התבוסה להפועל תל אביב והתיקו לאחר מכן מול כפר קאסם, שחקניו של נועם שוהם סופרים ניצחון שני ברציפות והפעם על חשבון הרצליה המשתפרת, שנעצרה אחרי שלושה ניצחנוות רצופים בתוצאה 1:2, עם הפסד בדיוק באותה התוצאה. זה היה מפגש ראשון ביניהן שלא הסתיים בתיקו אחרי חמישה רצופים, כולם בליגה א'.

דקה 5: גול! 0:1 לכפר שלם. קליי דהר לשער ומסר לצעדון, שמתוך הרחבה ספק החזיר רוחב לדאבל פס ספק בעט, אבל כך או אחרת עם מעט עזרה מקלימקין שגלש ושינה את כיוון הכדור, המארחת ביתרון.

27: אינברום כמעט הכפיל את יתרונה של כפר שלם, אבל מקרוב הקפיץ מעל גינזבורג למשקוף.

דקה 59: גול! אופק עובדיה פרץ מימין ומסר למרכז, נתנאל אמויאל בעט כדור מדויק שקבע שוויון.

דקה 69: גול! כפר שלם שבה ליתרון אחרי כדור חופשי שנהדף למרכז הרחבה, את הריבאונד מכ-5 מטר דחק חיימוביץ'.

הפועל רעננה - מכבי יפו 1:1

אחרי ההפסד הכואב 4:2 מול רמת השרון, מכבי יפו קיוותה להתאושש באצטדיון לויטה, אבל בתוספת הזמן ספגה את שער השוויון והסתבכה כהוגן. מתן בית יעקב כבש ראשון בפנדל בדקה ה-17 וזה היה בסך הכל השער השני של יפו מחוץ לביתה, אבל הוא לא הספיק כי בדקה ה-90+3 ניוטון וויליאמס נגח את השוויון וסידר לרעננה עוד נקודה יקרה, על אף שהיא שוב לא הצליחה לשמור על רשת נקייה.

דקה 7: גול! 0:1 ליפו. ליעד רמות הוכשל ברחבה, מתן בית יעקב כבש מנקודת הפנדל.

דקה 90+3: גול! שוויון דרמטי של ניוטון וויליאמס הפנמי, שמקרוב נגח את ה-1:1.

משחקי המחזור ה-10 (שישי, 16:00):

הפועל רמת גן - מ.ס. כפר קאסם
הפועל עכו - הפועל תל אביב
מכבי הרצליה - הפועל אום אל פאחם
הפועל כפר סבא - הפועל כפר שלם
מכבי יפו - הפועל נוף הגליל
הפועל עפולה - הפועל רעננה
בני יהודה - הפועל ניר רמת השרון
הפועל ראשון לציון - הפועל פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully