וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגש המרגש בין הספורטאים האולימפיים והילדים ובני הנוער שאיבדו את הוריהם

כ-160 ילדים ובני נוער שהפכו יתומים במהלך מלחמת "חרבות ברזל" נפגשו ליום ספורט אולימפי מיוחד עם יעל ארד, גילי לוסטיג ומספר ספורטאים - ביניהם גירמו אמרה, מעיין דוידוביץ' ואחרים

תיקתקנו - סיכום אירועי היום בספורט, 20.10/ספורט1

כ-160 ילדים ובני נוער יתומים נפגשו היום (ראשון) עם ספורטאים אולימפיים לפעילות ספורטיבית חווייתית ברוח הערכים האולימפיים. האירוע, שנערך באולם הספורט של קיבוץ שובל, התקיים ביוזמה משותפת של הוועד האולימפי בישראל וארגון אלמנות ויתומי צה"ל.

במסגרת הפעילות, נפגשו יתומי "חרבות ברזל" והספורטאים האולימפיים ליום ספורט אולימפי שתוכנן במיוחד עבורם. הספורטאים שהשתתפו לצד יו"ר הוועד האולימפי בישראל יעל ארד ומנכ"ל הוועד האולימפי גילי לוסטיג, כללו את: גירמה אמרה, מעין דוידוביץ', יובל פרייליך, ים וולצ'ק, נופר אדלמן, נינה אמיר, גילי כהן, שחר קליינר, אייל רוזינר וניתאי חסון.

מטרת האירוע הייתה להעניק ליתומים השראה ותמיכה לאור המציאות הקשה שהם חווים, ולספק להם חוויה מעצימה ומהנה יחד עם הספורטאים האולימפיים שתעזור להם להתמודד עם השכול והאתגרים הרבים שהם עוברים. האירוע הוא חלק משיתוף פעולה שיימשך לאורך השנה הקרובה, ויכלול שורה של פעילויות ואירועים שמטרתם להעניק ליתומים חוויות מעשירות ומעצימות דרך עולם הספורט.

מפגש מרגש בין הספורטאים האולימפיים עם יתומי חרבות ברזל. ניר דוידזון, ארגון אלמנות ויתומי צה״ל,
מפגש מרגש בין הספורטאים האולימפיים עם יתומי חרבות ברזל/ניר דוידזון, ארגון אלמנות ויתומי צה״ל

ירדן הר לב, ראש מערך החינוך בוועד האולימפי ישראל: "הוועד האולימפי בישראל דוגל במעורבות חברתית כחלק משמעותי מהעשייה החינוכית שבליבה נמצאים הספורטאים האולימפיים. בשנה האחרונה, לצד ההכנות למשחקים האולימפיים, חברי המשלחת האולימפית לקחו חלק במגוון רחב של פעילויות מתוך שליחות ואחריות לחיזוק החוסן והתמיכה בקהילה. הבוקר התחלנו בשיתוף פעולה מיוחד עם ארגון אלמנות ויתומי צה"ל באמצעות יום אולימפי חווייתי בהובלתם של הספורטאיות והספורטאים האולימפיים. החיבור הטבעי שנוצר בין הילדים ובני הנוער לספורטאים דרך הספורט מבטא בצורה הטובה ביותר את ערכי האולימפיזם".

תמי שלח, יו"ר ארגון אלמנות ויתומי צה"ל: "היתומים שאיבדו את הוריהם חווים אתגרים יומיומיים שמצריכים כוח פנימי, התמדה, ונחישות - תכונות שמלוות גם את הספורטאים האולימפיים בדרכם להישגים. החיבור בין האלופים הללו לבין הילדים והנוער שלנו אינו רק חיבור של ספורט, אלא חיבור של לבבות. יום כזה, שבו הם פועלים יחד ברוח האולימפית, מעניק ליתומים השראה ותמיכה שמזכירות להם שגם בזמנים הקשים ביותר, עם כוח רצון והתמדה, הם יכולים להתגבר על כל מכשול. אנחנו גאים על ההזדמנות הזו ושמחים שהספורטאים האולימפיים שמהווים מודל להשראה וחיקוי עבור היתומים בחרו להיות חלק מהמסע הזה."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully