וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רכיבת סוסים: בלומן וקורבי קבעו את הקריטריון לאליפות אירופה

דניאל בלומן וקורבי V.V. סיימו במקום השלישי בגראנד פרי (5 כוכבים) טריון שבצפון קרוליינה אחרי שעברו את שלב הג'אמפ-אוף בצורה חלקה ב-42.21 שנ' וקבעו בכך את הקריטריון לאליפות אירופה שתתקיים ביולי 2025 בספרד.אשלי בונד ודונטלו 141 סיימו במקום ה-11

דניאל בלומן. התאחדות הספורט לרכיבת סוסים,
דניאל בלומן/התאחדות הספורט לרכיבת סוסים

דניאל בלומן ממשיך לצבור ניסיון ונקודות זכות עם קורבי V.V. אחרי שהמצד סיים הלילה במקום השלישי בתחרות גראנד פרי טריון 5 כוכבים בצפון קרוליינה שבארצות הברית עם מכשולים בגובה 1.60 מ' במסגרת הליגה הצפון אמריקאית בקפיצות ראווה. הייתה זו הפעם הרביעית בה בלומן משתף פעולה עם קורבי מאז הסתיימו המשחקים האולימפיים בפאריס. הפעם הצמד השיג את המיקום הגבוה ביותר שלהם, אחרי שסיימו במקום הרביעי בתחרות שהתקיימה בחודש שעבר בטראברס סיטי שבמישיגן. השניים עברו את הסיבוב הראשון בצורה חלקה בתוך מסגרת הזמן שהוקצבה לביצוע המסלול בסיבוב זה תוך מפגן קפיצות גובה מרשימות של קורבי, ובשלב הג'אמפ-אוף אותו עברו באופן חלק שוב, הם עשו זאת בזמן של 42.21 שנ' שהיה השלישי בטיבו אחרי צמד אירי (41.54 שנ') וצמד אמריקאי (41.89 שנ'). ההישג זיכה את בלומן בפרס כספי של כ-51 אלף דולר.

התוצאה הזו מקנה לצמד בלומן קורבי את הקריטריון לאליפות אירופה שתתקיים בחודש יולי 2025 בלה קורוניה שבספרד (על מנת להבטיח את ההשתתפות באליפות אירופה על הצמד לקבוע שלוש תוצאות בתחרויות מוגדרות מראש, בהן יש להשיג עד 8 נק' במקצה עם מכשולים בגובה 1.60 מ' או עד 4 נקודות במקצה עם מכשולים בגובה 1.55 מ' במקצי גראנד פרי או גביע האומות). צמדים ישראלים נוספים קרובים להשגת הקריטריון, אותו ניתן לקבוע עד יוני 2025 כשבאליפות ישתתפו ארבעה צמדים וצמד רזרבי נוסף.

אשלי בונד שהשתתפה אף היא בתחרות עם דונטלו 141 וסיימה במקום ה-11 אחרי הפלה אחת בשלב הראשון שמנעה מהצמד את ההשתתפות בשלב הג'אמפ-אוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully