וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות שער מרהיב מחצי מגרש: הראקלס ופודגוראנו הפסידו לאייאקס

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 21:08

צפו בתקציר: שחקן הכנף הישראלי שיחק 72 דקות ב-4:3 המשוגע, מריו אנגלס הדהים עם שער ממרחק עצום. ניצחון לאבו פאני, קהת נכנס כמחליף והוחלף תוך 28 דקות

תקציר מהליגה ההולנדית: הראקלס - אייאקס 4:3/ספורט1

סוף פודגוראנו מחפש עדיין את שער הבכורה שלו במדי הראקלס אלמלו בליגה ההולנדית, והיום (ראשון) שיחק 72 דקות בהפסד הביתי 4:3 לאייאקס המפוארת. קבוצתו הובילה פעמיים בדרך ל-2:2 במחצית, כשהשער השני היה אחד היפים שנראו העונה באירופה: בעיטה קשתית מרהיבה של מריו אנגלס מקצת יותר מחצי מגרש, חלפה מעל רמקו פספייר בדרכה אל הרשת בדקה ה-28. ואוט וחהורסט נכנס בדקה ה-59 ואחרי ארבע דקות השלים את המהפך של האורחת מאמסטרדם. פודגוראנו יצא בדקה ה-72 וארבע דקות לאחר מכן היה זה הקרואטי לוקה קולנביץ' שהשלים צמד והשווה ל-3:3, אך וחהורסט הכריע בפנדל בדקה ה-82. הראקלס נותרה נקודה מעל המקום שמוליך למבחנים, אייאקס במקום השלישי.

* מוחמד אבו פאני שיחק מחצית כמחליף בניצחונה הביתי של פרנצווארוש 0:2 על פהרבאר. קבוצתו במקום הראשון בליגה ההונגרית עם 21 נקודות מתוך 24 אפשריות.

מריו אנגלס שחקן הראקלס חוגג שער מחצי מגרש. ANP, GettyImages
ביצוע מהסרטים. מריו אנגלס חוגג/GettyImages, ANP

* דני גרופר שיחק 11 דקות כמחליף בניצחונה של לודוגורץ 0:2 בחוץ על ספטמברי סופיה. אלופת בולגריה ניצבת במקום הראשון עם 31 נקודות (מתוך 33) ומקדימה בשלוש נקודות את לבסקי סופיה, לה משחק עודף.

* רועי קהת נכנס כמחליף בדקה ה-28, אבל הוחלף בעצמו בדקה ה-56 בהפסד הביתי של סומגאיט 4:2 לטוראן. סומגאיט עם שבע נקודות בלבד אחרי 10 מחזורים בליגה האזרית.

* עדן קארצב הוחלף בתוספת הזמן ב-0:0 של שנז'ן מול מייז'ו האקה במחזור ה-28 בליגה הסינית. קבוצתו קטעה רצף של שישה הפסדים ונותרה עם יתרון של נקודה על פני יריבתה שמתחת לקו האדום במאבק נגד הירידה.

* אוסמה חלאיילה שיחק 76 דקות וארד בר נותר על הספסל בניצחונה הביתי של צ'רקאסי 0:2 על אינהולץ במחזור ה-10 בליגה האוקראינית. הניצחון הקפיץ את צ'רקאסי לפחות זמנית למקום החמישי.

* רווה אסייג נכנס בדקה ה-68 בהפסד החוץ של סטאל מיילץ 3:1 מול גורניק זאבז'ה במחזור ה-12 בליגה הפולנית. קבוצתו נמצאת במקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully