וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידני סוויני הודיעה שתגלם את המתאגרפת האגדית, ושינתה את חייה

עודכן לאחרונה: 20.10.2024 / 15:33

השחקנית והדוגמנית חשפה מהפך גופני מרשים בניסיון לגלם את דמותה של כריסטי מרטין, מהמתאגרפות המפורסמות בעולם, שברגע אחד הפכה לדמות מפורסמת בכל העולם

סידני סוויני באימוני אומנויות לחימה/אינסטגרם, sydney_sweeney

סידני סוויני, אחת השחקניות הפופולריות בהוליווד בתקופה האחרונה, חשפה מהפך פיזי מדהים שעברה בשביל לגלם את דמותה של המתאגרפת כריסטי מרטין בסרט ביוגרפי חדש שעומד לצאת עליה. סוויני, כוכבת הסדרה "אופוריה" ו"הלוטוס הלבן", בין השאר, הראתה תמונות שבהן היא נראית רחוקה מאוד מהמראה הרגיל שלה, שהפך אותה לאשת זוהר פופולרית, ולפנים של לא מעט מותגי אופנה ולייף-סטייל.

סוויני, 27, שבעבר התהדרה באימוני איגרוף ואמנויות לחימה, העלתה תמונות שלה שבהן קשה לזהות אותה, ונראה שלא רק העלתה במשקל ושינתה תסרוקת ואת פניה, אלא גם חשפה יד שרירית בניסיון להיכנס לנעליה של כריסטי מרטין.

סידני סוויני מגלמת את המתאגרפת כריסטי מרטין. עיבוד תמונה, אינסטגרם, GettyImages
קלאסי מועמדות לאוסקר. סוויני על השטיח האדום ובתפקיד של מרטין/GettyImages, עיבוד תמונה, אינסטגרם

"ובכן, עכשיו זה התגלה הודות לכמה מציצנים בשיחים, אז הנה כמה תמונות מהסרט שאני עובדת עליו עכשיו", כתבה השחקנית באינסטגרם לפני מספר ימים. "במהלך החודשים האחרונים, הייתי שקועה באימונים כדי להביא לחיים את סיפורה של אישה מדהימה - אלופה אמיתית שנלחמה בקרבות בתוך הזירה ומחוצה לה. המסע שלה הוא עדות לחוסן, כוח ותקווה, וכבוד עבורי להיכנס לנעליה ולחלוק את הסיפור העוצמתי שלה עם כולכם".

השחקנית סידני סוויני בפרסומת למותג ההלבשה תחתונה frankiesbikinis. אינסטגרם, frankiesbikinis, sydney_sweeney, אתר רשמי
"תפקיד שהוא עול עצום". סוויני לקחה את האתגר/אתר רשמי, אינסטגרם, frankiesbikinis, sydney_sweeney

מרטין הייתה אחת המתאגרפות הבולטות בארצות הברית. היא החלה את הקריירה שלה בסוף שנות ה-80 והמשיכה להיות האישה הראשונה שהוחתמה על ידי אמרגן האגרוף המפורסם דון קינג, וגם הפכה למתאגרפת הראשונה שהופיעה על השער של "ספורטס אילוסטרייטד". באחד הקרבות המפורסמים ביותר שלה, היא התמודדה מול דידרה גוגארטי האירית בשנת 1996, שאומרים שהעלה את האגרוף הנשי על המפה.

עם זאת, בעוד קריירת האגרוף שלה הייתה מוצלחת, מרטין סבלה בחייה האישיים והייתה קורבן לאלימות של בעלה לשעבר ומאמנה ג'ים מרטין. לאחר שדקר וירה באשתו, בשנת 2012, הוא נידון ל-25 שנות מאסר בגין ניסיון רצח והריגה. כעת היא עובדת כאמרגנית אגרוף, והתחתנה עם המתאגרפת לשעבר ליסה הוליווין. בשנת 2020 נבחרה להיכל התהילה של האגרוף.

המתאגרפת כריסטי מרטין. GettyImages
המתאגרפת כריסטי מרטין/GettyImages
המתאגרפת כריסטי מרטין. GettyImages
המתאגרפת כריסטי מרטין/GettyImages
המתאגרפת כריסטי מרטין לצד ג'ים מרטין, מי שהיה בעלה והמאמן שלה. GettyImages
המתאגרפת כריסטי מרטין לצד ג'ים מרטין, מי שהיה בעלה והמאמן שלה/GettyImages
סידני סוויני מגלמת את המתאגרפת כריסטי מרטין. עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך
סידני סוויני מגלמת את המתאגרפת כריסטי מרטין/צילום מסך, עיבוד תמונה, אינסטגרם

כך או כך, מאז פרסום התמונות של סוויני, אשר לה יש למעלה מ-22 מיליון עוקבים רק באינסטגרם, העניין סביב מרטין עלה בצורה מדהימה, כאשר נתוני גוגל חשפו מאות מיליוני חיפושים עליה. סוויני אמרה ש"הסיפור של כריסטי הוא לא סיפור קל, הוא תובעני פיזית ורגשית, הוא עול עצום. אבל אני אוהבת לאתגר את עצמי. אני מרגישה שאני חייבת לספר את סיפורה על האישה שהתמודדה עם כל כך הרבה מצוקה ולא אפשרה לזה לנצח אותה. זה חזק ומרגש".

הבמאי דייויד מיצ'וק אמר על הליהוק של סוויני: "אני חושב שהיא צעירה, לוהטת, מוכשרת ועומדת ליצור סרט שבעוד 20 שנה אבות יצפו בו עם בנותיהם כדי לגרום להם להיות מודעים לאלימות בתוך המשפחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully