וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטאצ'י: "אומרים לי כל הזמן, 'תביא את הקסם הברזילאי לישראל'"

שחקן הכנף של מכבי תל אביב התראיין בברזיל, סיפר על ניסיונות ההתאקלמות בישראל, וחשף גם תקרית משעשעת בזמן שנשמעה אזעקה: "למדתי לנסוע עם חלונות פתוחים"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

ווסלי פטאצ'י עדיין נמצא בשלבי התאקלמות בישראל. שחקן הכנף הברזילאי שנרכש מסנטוס לפני כחודש וחתם במכבי תל אביב לשלוש שנים, משמש בינתיים בעיקר על תקן שחקן ספסל, ולמעט הבזקים קצרים מהדריבל שהפך אותו לכישרון מבטיח לפני מספר שנים, הוא עדיין לא מממש את עצמו.

אבל אם תשאלו אותו, זה יקרה בקרוב. "כולם כאן תומכים בי, במיוחד המאמן. הוא דוחף אותי לשחק בחופשיות. הוא יודע שקצת קשה לי להתאקלם בגלל מחסום השפה", סיפר פטאצ'י בריאיון בברזיל. "לפעמים אני לא מבין דבר או שניים באימונים, אבל כולם גורם לי להרגיש מאוד בנוח. כולם מעודדים לשחק את המשחק שלי, כי הם יודעים שאני ברזילאי וברזילאים אוהבים לכדרר, לשחק בהנאה, ללכת קדימה כל הזמן. הם רוצים שאביא את הקסם הברזילאי לכדורגל הישראלי".

פטאצ'י מספר שהמלחמה בישראל לא מרתיעה אותו. "יש לישראל מערכות הגנה משוכללות. כשמשוגר טיל, הן יודעות ליירט אותו כך שלא יגיע לאזורים מיושבים בעיר. הטיל מתפוצת באוויר ולפעמים עפים שברי יירוטים, זה עושה הרבה מאוד רעש אבל לא הרבה נזק", הוא אומר.

ווסלי פטאצ'י מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מתרגל, גם למלחמה. פטאצ'י/ברני ארדוב

באחד מהמקרים, פטאצ'י המשיך לנסוע בזמן אזעקה משום ששמע מוזיקה ברכב בקולי קולות. "ישבתי עם ידידה באוטו, שרנו ונהנינו, ופתאום שמענו רעש עמום. הידידה אמרה לי, 'תפתח את החלון', ורק אז שמענו שיש אזעקה. ירדנו מיד מהאוטו, השארנו אותו מונע ורצנו למרחב מוגן. מאז למדתי לנסוע עם חלונות חצי פתוחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully