וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינה מרוצים: "ניצחון חשוב, יש משחקים שרק התוצאה מעניינת"

20.10.2024 / 10:10

למרות היכולת הפושרת, בריינה שמחים מהשורה התחתונה ומבהירים: "אם נבטל משחקים, זה ייתן לגיטימציה לאויבינו"

תקציר: בני ריינה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

שביעות רצון גדולה במכבי בני ריינה אחרי הניצחון הצנוע והדחוק 0:1 על עירוני קרית שמונה. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אבל בריינה היו מרוצים מכך שהצליחו לנצח ולקחת שלוש נקודות אחרי שני הפסדים רצופים. שער של קייס גאנם עשה את ההבדל.

שרון מימר ערך לא מעט שינויים בהרכב. שני הבולטים בהם היו הרכבתם של רועי שוקרני וסער פדידה שכו למחמאות בסיום.

"זה לא היה משחק ברמה גבוהה, אבל אחרי ההפסדים יה חשוב לנו לחזור למסלול הניצחונות", אמרו בריינה בסיום המשחק. "זה ניצחון חשוב, יש משחקים שבהם רק התוצאה מעניינת וזה מה שקרה אתמול. כשאתה מנצח במשחק לא טוב, זה נותן הרבה ביטחון לשחקנים, יותר מאשר לנצח במשחק טוב ושוטף. יש משהו בקטע הזה של לנצח בכוח, עם גול אחד קטן ורשת נקייה, שנותן לך הרבה ביטחון למשחקים הבאים".

קייס גאנם מכבי בני ריינה. קובי אליהו
העיקר הניצחון. גאנם חוגג/קובי אליהו

בריינה משתדלים שלא לדבר על המצב הביטחוני כתירוץ או הסבר לתוצאות או ליכולת, אבל חייבים לומר את האמת ולציין את העובדה - כל הזרים של הקבוצה מתגוררים בחיפה ורוב השחקנים האחרים מתגוררים באיזור הצפון והקריות, כך שהחיים ביום יום מורכבים, מאתגרים ולעיתים קרובות גם מפחידים, עם אזעקות רבות, ירי בלתי פוסק ויירוטים רבים שאיתם מתמודדים שחקני המועדון מהגליל, כמובן בדומה לשאר הקבוצות הצפוניות כמובן ובכלל לתושבי צפון המדינה.

בריינה העדיפו לשחק באיצטדיון גרין שבנוף הגליל ללא קהל ואפילו לא ניסו להעתיק את המשחק לאיצטדיון אחר. במועדון מספרים שאמש היה יום לא פשוט, בדומה לימים רבים אחרים ועד לשעת המשחק בערב, היו ארבעה סבבי אזעקות בהפרשים של מספר שעות. "לא פשוט להישאר מפוקס עם ראש נקי לכדורגל במצב הביטחוני הזה", אמרו בריינה. "מצד שני זאת המציאות שלנו ואסור לבטל משחקים. ככל שאפשר נשחק, כי לבטל רק ייתן לגיטימציה לאויבים שלנו. צריך להמשיך בשגרה ככל שניתן, אבל שכולם יבינו שזה ממש לא ברור מאליו".

  • עוד באותו נושא:
  • בני ריינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully