וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ינאי חשף: ניצחנו את מכבי ת"א גם במאבק על איש וויינרייט

לא רק מוטלי וקאבוקלו. בעלי הפועל תל אביב טוען שמכבי תל אביב גיששה אצל הפורוורד, אבל איחרה את הרכבת: "כבר התחלנו לדבר איתו"

תקציר: טנריפה - ברצלונה 95:91/ספורט1

עופר ינאי מתגאה לעיתים קרובות בהחתמה של ג'ונתן מוטלי, שהתרחשה כביכול מתחת לאף של מכבי תל אביב שניהלה איתו מגעים במקביל. גם ברונו קאבוקלו שהגיע בסופו של דבר לאדומים, היה על הכוונת של הצהובים במשך זמן רב - עד שהם עצמם החליטו להפסיק לחכות.

אבל כעת מתברר - לטענתו של בעלי הפועל תל אביב - שהתנהל קרב מאחורי הקלעים בין הקבוצות גם על שחקן נוסף, איש וויינרייט. הפורוורד שמסתמן כצלע מחברת חשובה בהפועל תל אביב, שכבר עומדת על חמישה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות, עונה לפרופיל שגם הצהובים חיפשו מתחילת הקיץ, ולמעשה עד רגע זה: פורוורד בעמדות 3-4, מאסיבי וחזק, בסגנון בונזי קולסון.

שחקן הפועל תל אביב, איש ווינרייט. דני מרון
הבינגו של הפועל היה על הכוונת של מכבי? וויינרייט/דני מרון

ואכן, לדבריו של ינאי, מכבי תל אביב בדקה גם את האפשרות להחתים את וויינרייט לפני שהגיע להפועל תל אביב. בתגובה לאוהד הפועל תל אביב שכתב אתמול: "תודה לאבי אבן על סקאוטינג מושלם", בהתייחס לוויינרייט שכביכול הגיע ראשון לרדאר של מכבי תל אביב. ינאי ענה לו: "הקרדיט הוא ל(ג'ורג') הינאס. מכבי גיששה אחרי שאנחנו התחלנו לדבר איתו...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully