וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ייעצתם לו להרים ידיים ולפרוש, אבל מסי חזר להיראות בן 20"

ארגנטינה מתגאה בפרעוש שהשלים "96 שעות של שיכרון חושים", מרטינו מסביר כיצד הוא השאיר את הפציעה מאחור, וכעת הפנים לאתגר הבא: גביע העולם לקבוצות

תקציר: באיירן מינכן - שטוטגרט 0:4/ספורט1

תוך חמישה ימים, ליאו מסי סיפק תזכורת לעולם הכדורגל: הוא עדיין כאן, עדיין עם אותו קסם ברגליים, עדיין עם אותה הילה מיוחדת - גם לאחר הפציעה שאיימה לחסל את מה שנשאר מהקריירה שלו. רק בחודש יולי נפצע הפרעוש בגמר הקופה אמריקה ומירר בבכי בסצנה שהגבירה את החששות שמא לא יחזור לעצמו.

אבל מסי חזר בהדרגה ובזהירות, וכעת כבר ברור שגם הפציעה לא באמת עצרה אותו. מאז שחזר מאותה פציעה, מסי עומד על 11 שערים ושלושה בישולים בתשעה משחקים, והלילה (בין שבת לראשון) הוא השלים 96 שעות חלומיות, עם שישה שערים בשני משחקים. אחרי השלושער במדי נבחרת ארגנטינה, הלילה הוא עשה את אותו דבר תוך 11 דקות במדי אינטר מיאמי, אחרי שנכנס כמחליף במחצית השנייה ועזר לקבוצתו להביס 2:6 את ניו אינגלנד במחזור הנעילה של העונה הסדירה ב-MLS.

"אחרי הפציעה, היינו צריכים להיות מאוד זהירים עם ליאו", מסביר מאמן מיאמי טאטה מרטינו. "ניסינו לשלב אותו בהדרגה, וייאמר לזכות נבחרת ארגנטינה שגם היא סייעה לנו בזה, ולא העמיסה עליו יותר מדי. נקטנו במשנה זהירות, והיום אנחנו קוצרים את הפירות".

צפו בשלושער של מסי

מסי הפך לשיאן הכיבושים של אינטר מיאמי בשנות קיומה (הקצרות) עם 33 שערים בסך הכל, אחד יותר מחברו לקבוצה לאונרדו קמפאניה, וכעת הוא מחזיק בשיא הכיבושים של ברצלונה (672), נבחרת ארגנטינה (112) וגם מיאמי. בנוסף, הוא הגיע ל-740 שערי שדה בקריירה, יותר מכל כדורגלן אחר בהיסטוריה.

"ייעצתם למסי להרים ידיים ולפרוש, אבל גם בגיל 37 הוא נראה כמו שנראה בגיל 25, ואפילו 20", חגגו איתו ב"אולה" הארגנטינאי. "הרעב שלו בלתי נדלה, ואת הקסם הזה כנראה ששום דבר כבר לא יעצור".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ליאונל מסי, אינטר מיאמי, לצד נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו. Carmen Mandato, GettyImages
רגע היסטורי למיאמי. אינפנטינו עם מסי, הלילה/GettyImages, Carmen Mandato

בסיום המשחק, אחרי שנשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו העניק למסי וחבריו את צלחת אליפות העונה הסדירה של ה-MLS, הוא גם בישר באופן סופי כי אינטר מיאמי תקבל כרטיס חופשי להשתתפות בגביע העולם לקבוצות ב-2025.

"אנחנו מצפים לזה במיוחד. להגיע מה-MLS לגביע העולם לקבוצות תוך זמן קצר כל כך, זה הישג מרשים", התגאה טאטה מרטינו. "עבורנו המשחקים שם יהיו חשובים מאוד, אבל לדעתי כל פלורידה וכל ה-MLS ירצו בהצלחתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully