וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה עקבו בהנאה: "לאזטיץ' חכם מבכר, סטואיץ' מנהיג ההגנה"

משחק העונה בישראל עורר עניין מיוחד בעיתונות הסרבית, שלא פספסה הזדמנות לקטול את מאמן מכבי חיפה ואת סברינה: "לא הצליח לעשות כלום"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

משחק העונה הראשון של ליגת העל, עורר התעניינות מיוחדת בסרביה. מצד אחד עמד על הקווים ז'ארקו לאזטיץ', הבטחה מקומית; מהעבר השני היה זה ברק בכר, שמוכר לסרבים היטב מהקדנציה הקצרה בכוכב האדום בלגרד; ועל כר הדשא היו עוד כמה פרצופים מוכרים, בראשם נמניה סטואיץ' וקסנדר סברינה.

בסופו של ערב, הניצחון 0:2 של מכבי תל אביב התקבל בשמחה. "לאזטיץ' ניצח את בכר עם הראש", כתבו באתר "מרידיאן", "בכדורגל הסרבי צפו במשחק בהנאה רבה".

באתר "Alo" ציינו גם כן ש"לאזטיץ' חכם יותר מבכר", והתרשמו מכך ש"הדומיננטיות הסרבית בליגה הישראלית נמשכת", כשהם מדגישים את העובדה שמכבי תל אביב מובילה על פני מכבי חיפה (לה משחק חסר) בשש נקודות.

מאמן מכבי תל אביב ז'ארקו לאזטיץ'. ברני ארדוב
גאווה סרבית. לאזטיץ'/ברני ארדוב

ב"טלגרף" שיבחו את נמניה סטואיץ', וכתבו: "הוא הנהיג את ההגנה פעם נוספת, ועמד במשימה של לשמור על שער נקי". "זה נחשב למשחק הגדול ביותר בכדורגל הישראלי, אבל בסופו של דבר הוא הוכרע בקלות ובמהירות", הוסיפו. באתר "SD" כתבו: "נוקאאוט בחמש דקות. לאזטיץ' פירק את בכר", והוסיפו על קסנדר סברינה, אקס פרטיזן בלגרד: "הוא לא הצליח לעשות שום דבר אחרי שנכנס במחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully