וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושער שני בחמישה ימים: מסי חתם עונה היסטורית לאינטר מיאמי

הארגטינאי סיפק הצגה נוספת והפך לשיאן הכיבושים של קבוצתו, שהביסה 2:6 את ניו אינגלנד וסיימה עם הכי הרבה נקודות אי פעם ב-MLS. גם עבדה כבש

תקציר: באיירן מינכן - שטוטגרט 0:4/ספורט1

ליאו מסי לא עוצר. חמישה ימים אחרי השלושער הנהדר שכבש במדי נבחרת ארגנטינה, הפרעוש עשה זאת שוב הלילה (בין שבת לראשון) במחזור הנעילה של העונה הסדירה ב-MLS. מסי נעל את העונה כמו שרק הוא יודע, עם שלושה שערים נפלאים שהצעידו את אינטר מיאמי לניצחון 2:6 על ניו אינגלנד, והשלימו עבורה הישג היסטורי: עם 74 נקודות שצברה העונה, היא הפכה לשיאנית הנקודות אי פעם ב-MLS בעונה סדירה.

יחד עם לואיס סוארס שכבש צמד משלו וגם בישל פעמיים - כמו הצלע השלישית לטריו ג'ורדי אלבה, מסי עזר לקבוצה לסגור עונה מרשימה עם 22 ניצחונות, שמונה תוצאות תיקו וארבעה הפסדים בלבד. מסי עצמו הגיע ל-33 שערים במדי אינטר מיאמי, כשהוא עוקף את לאונרדו קמפאניה והופך לשיאן הכיבושים של המועדון בכל הזמנים. את העונה המלאה הראשונה שלו ב-MLS הוא מסיים עם 20 שערים ו-10 בישולים ב-19 הופעות בלבד, וכעת ינסה להמשיך במומנטום בפלייאוף.

צפו בתקציר המשחק

* עוד במחזור הנעילה של ה-MLS: שארלוט הביסה 0:3 את די סי יונייטד וסיימה במקום החמישי בקונפרנס המזרחי, שמוביל כמובן לפלייאוף. ליאל עבדה עלה מהספסל בדקה ה-76 במקום כובש השער הראשון פפ ביאל (פטריק אגימנג כבש את השני) וקבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן, עם סיבוב יפה על המקום וסיום ברגל שמאל. זה היה שער הליגה השביעי של עבדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפו בשער של עבדה

פילדלפיה הפסידה 2:1 לסינסינטי וסיימה העונה במקום ה-12 במזרח, שלא הספיק לפלייאוף. תאי בריבו פתח בהרכב והשלים 90 דקות, אבל מסיים את עונת הפריצה שלו ב-MLS בטעם חמצמץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully