וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיאבון נפתח למכבי תל אביב: "מה יקרה כשגם נשחק טוב יותר?"

20.10.2024 / 6:10

האלופה מודה שהניצחון הושג "ביום פחות טוב" וב"תקופה פחות טובה", מה שרק מגביר את הרעב. אחרי המחמאות למשפתי, קניקובסקי וסטואיץ', בקבוצה גם יודעים מי צריך להשתפר ומייחלים שסאגת זהבי לא תתפתח: "מקווים שיחיה בשלום עם להיות חלוץ שלישי"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

סיפוק רב במכבי תל אביב אחרי הניצחון אמש 0:2 על מכבי חיפה במשחק העונה הראשון. במכבי תל אביב מודים שהתקשו מאוד במחצית השנייה, בעיקר אחרי החמצת הפנדל של אושר דוידה, ושהם נהנו מערב עצום של השוער רועי משפתי, אבל בשורה התחתונה, הקבוצה ידעה לקחת את 3 הנקודות בקרב הישיר מול הטוענת לכתר. "אם ניצחנו ביום פחות טוב ואם אנחנו מובילים את הטבלה אחרי תקופה פחות טובה, צריך לחשוב מה יקרה כשגם נשחק יותר טוב", אמרו אמש במועדון.

סיפור המשחק מבחינת מכבי תל אביב הוא השוער רועי משפתי, שהיה ענק. משפתי נעל את השער ועצר חמישה שערים בטוחים. "אם למישהו היה ספק כמה רועי משפתי חשוב לנו, הוא קיבל את ההסבר במשחק הזה", פירגנו במועדון לשוער.

אחרים שזכו למילים חמות מאוד היו נמניה סטואיץ', שנראה יותר טוב מפדראו שהיה מועמד לפניו למכבי תל אביב ובסוף חתם במכבי חיפה. "יש לו אישיות יוצאת מן הכלל לסטואיץ'. ההתעקשות של ז'ארקו לאזטיץ' עליו, הייתה מוצדקת", אמרו אמש במכבי תל אביב.

אחריהם גם גבי קניקובסקי צוין לטובה. גם השער הנהדר שכבש וגם הדקות הרבות בהן הוציא את מכבי תל אביב קדימה ובלט מעל כולם בקישור של האלופה.

שוער מכבי תל אביב, רועי משפתי, עם דגל גולני. ברני ארדוב
ערב ענק. משפתי/ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב אלעד מדמון, נמניה סטואיץ'. ברני ארדוב
ההתעקשות על שניהם הייתה מוצדקת. סטואיץ' ומדמון חוגגים/ברני ארדוב
ערן זהבי ושחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עדיין יש עניינים שעשויים להתפתח באופן מטריד. זהבי אמש/ברני ארדוב

לאזטיץ' פירגן בסיום גם לאופיר דוידזאדה שעלה לשחק עם כאבים שהוא סוחב כבר שבועות. "אני מקווה שיהיה לנו את אופיר לאירופה ובהמשך. הוא שחקן מאוד חשוב עבורנו", אמרו במועדון.

מי שהיה פחות טוב היה איסוף סיסוקו וגם לדור פרץ היה משחק מאוד פושר. לאזטיץ' נתן אתמול לראשונה לאלעד מדמון לפתוח לפני ערן זהבי וכעת הכוכב של מכבי תל אביב הוא שלישי בהיררכית החלוצים אחרי שני הצעירים תורג'מן ומדמון. "כולם מקווים שערן יזרום עם זה ויחיה בשלום, גם אם במשחקים מסויימים הוא יהיה החלוץ השלישי", אמרו במכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully