וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל יעקובלב סיים חמישי באליפות העולם באופני מסלול

הרוכב הישראלי חתם הופעה נאה בדנמרק, יומיים אחרי מדליית הכסף בקירין. מנכ"ל איגוד האופניים: "הקליטה בישראל הייתה לפעמים מאתגרת, אך מיכאל הוכיח נחישות רבה"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

יומיים לאחר שזכה במדליית הכסף במקצה הקירין באליפות העולם, סיים הערב (שבת) רוכב האופניים הישראלי מיכאל יעקובלב במקום החמישי באופני מסלול.

היום של יעקובלב באליפות העולם שמתקיימת בבלרופ, דנמרק, התחיל מעולה כאשר הוא סיים את מוקדמות הספרינט במקום השני הכללי 0.098 שניות אחרי הארי לייברסן, האלוף האולימפי. התוצאה זיכתה אותו בכרטיס ישיר לשמינית הגמר.

הישראלי פתח נהדר גם את שמינית הגמר בניצחון על יריב מסורינאם ועלה לרבע הגמר מול יריב מוכר, ג'פרי הוגלנד ההולנדי, שהפסיד ליעקובלב בכל אחת מהתחרויות בינהם במקצה הקירין, שלשום - אך הפעם ניצח במקצה השלישי והמכריע והשיג את הכרטיס לחצי הגמר.

ירדן גזית, מנכ"ל איגוד האופניים בישראל: "ברכות למיכאל ולמאמנו אולג לוגונוב על הופעה מרשימה באליפות העולם. מדליית הכסף בקירין היא הישג היסטורי לענף האופניים בישראל והוא מגיע שנתיים ושלושה חודשים אחרי שמיכאל עלה יחד עם משפחתו לישראל מרוסיה. הקליטה בישראל הייתה לפעמים מאתגרת והמלחמה וההורים שגרים בצפון הוסיפה לאתגר, אבל צוות האיגוד נרתם לסייע ומיכאל הוכיח נחישות רבה. שמח בשבילו וגם שמח שהצלחנו לשים את ישראל בכותרות בהקשרים חיוביים בימים אלה. תודה גדולה למאמן טים שסטוביטוף, שהתייצב על מנת לתמוך במיכאל באליפות הזו".

רוכב האופניים הישראלי מיכאל יעקובלב. איגוד האופניים, אתר רשמי
ממשיך לרשום תוצאות יפות. יעקובלב/אתר רשמי, איגוד האופניים

מחר יעלו על המסלול שני הרוכבים הישראלים האחרונים באליפות, ולד לוגינוב ואלון יוגב, עם הופעה ראשונה אי פעם של רוכבים ישראלים במקצה המדיסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully