וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חוזר לעשות מה שאני הכי אוהב": ניימאר חוזר לכר הדשא

הכוכב הברזילאי של אל הילאל, שנעדר כבר שנה מהמגרשים בגלל פציעה, אישר שהוא חוזר לשחק ויש גם תאריך יעד קרוב מאוד: "סובל בכל יום שאני לא משחק"

תקציר ה-1:2 של ברזיל על צ'ילה במוקדמות המונדיאל/ספורט1

שנה חלפה מאז מאז הפעם האחרונה שניימאר דרך על כר הדשא. זה קרה כשכוכבה של אל הילאל קרע את הרצועה הצולבת במשחק של נבחרת ברזיל מול פרגוואי, וכעת עושה שהקאמבק למגרשים קרוב מתמיד. הדיווחים הפסימיים יותר בסעודיה סברו שניימאר לא יחזור כבר לשחק ב-2024. אלא שכעת מסתמן שניימאר קרוב מאוד לחזרה, ויש גם תאריך.

שחקן אל הילאל דיבר עם NR Sports בדמעות על המקרה שהרחיק אותו מהמגרש במשך 12 חודשים: "הייתי בכאב עצום וידעתי שזה רציני", אמר. עם זאת, החלוץ לא ויתר במהלך תהליך ההחלמה שלו במטרה לחזור חזק יותר למגרש. "מה שאני אוהב ביותר בחיים זה לשחק כדורגל. אני סובל בכל יום שאני לא יכול לעשות את זה. זה מה שפוגע הכי הרבה", הוסיף.

ניימאר אל הילאל. GettyImages
הקאמבק קרוב. ניימאר/GettyImages

אז מתי ניימאר חוזר? כל הסימנים מצביעים על כך שניימאר יהיה זמין לקבוצתו במשחק הבא בליגת האלופות של אסיה ביום שני ב-21.10. בכל פעם שאני נפצע, אני חוזר. אבל אני לא חוזר באמצע הדרך. ואני לא אתייאש", הוא הוסיף.

ניימאר, שחתם בקבוצה הסעודית בקיץ 2023, הספיק לקחת חלק בחמישה משחקים בלבד לפני הפציעה. בקיץ הבא יסיים הכוכב את חוזהו באל-הילאל, ולא ברור מה צופן עתידו.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully