וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארטטה הודה: "ברמה הזאת אי אפשר לשחק בעשרה שחקנים"

מאמנה של ארסנל יצא מאוכזב מהפסד הבכורה של קבוצתו העונה בפרמיירליג: "לא נערער על האדום של סאליבה". הצרפתי יחמיץ את ליברפול, גם סאקה ואודגור?

תקציר: בורנמות' - ארסנל 0:2/ספורט1

מנצ'סטר סיטי נותרה הקבוצה היחידה בפרמיירליג ללא הפסד, לפחות עד המשחק שלה היום (16:00, ספורט1) נגד וולבס, זאת אחרי ההפסד 2:0 של ארסנל לבורנמות'. התותחנים נקלעו בפעם השלישית העונה בפרמיירליג לחיסרון מספרי אחרי שוויליאם סאליבה הורחק במחצית הראשונה והשאיר את חבריו בעשרה שחקנים עד הסיום. שחקניו של מיקל ארטטה אמנם הצליחו לאיים על השער של קפה, אבל נכנעו פעמיים וירדו מנוצחים שבוע לפני המשחק החשוב מול ליברפול.

כמובן שלמשחק במחזור הבא נגד הקבוצה של ארנה סלוט, ארסנל תגיע ללא הבלם הצרפתי המצטיין, וכאשר בוקאיו סאקה שלא היה בסגל בעקבות פציעה בספק, ועם היעדרויות של מרטין אודגור ויוריאן טימבר, למאמן הספרדי של התותחנים יש לא מעט כאב ראש לקראת ההמשך.

"אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, בעיקר כי שוב נאלצנו לשחק בעשרה שחקנים, וברמה הזאת זה פשוט בלתי אפשרי", אמר ארטטה בסיום המשחק. "ההחלטה על הכרטיס האדום השתנתה. החלטה אחת התקבלה על הדשא ואז שינו אותה. אני לא חושב שישנו אותה כבר שוב, אז זה כבר נעשה, לא נערער על ההחלטה. סאליבה לא התכוון לעשות זאת בכוונה, זה קורה. נמשיך להתכונן למשחק הבא מול שחטאר דונייצק".

שחקני ארסנל באים בטעות לשופט הכדורגל רוברט ג'ונס. GettyImages
יגיעו בסגל חסר למשחק מול ליברפול? ארסנל/GettyImages

זה היה ההפסד השני בסך הכל של ארסנל ב-2024 בפרמיירליג, כשהקודם הגיע מול אסטון וילה, והפסד החוץ הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully