וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ': "זה לא נוק אאוט, סבלנו בחצי השעה האחרונה"

מאמן מכבי ת"א אחרי הניצחון נגד נגד מכבי חיפה: "לדעתי היינו יותר טובים במשחק נגד מיטיולן. עשינו לחץ מדהים במחצית הראשונה"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

משחק העונה בצל המלחמה בישראל הפגיש הערב (שבת) את מכבי תל אביב ומכבי חיפה באצטדיון טדי, בשל מגבלות פיקוד העורף, ומול יציעים צהובים האלופה ניצחה 0:2 את סגניתה ופתחה פער של שש נקודות בפסגה, עם משחק עודף למוליכת הטבלה. הקבוצה של ז'ארקו לאזטיץ' נהנתה מביצוע יוצא מן הכלל של גבי קניקובסקי בדקה ה-18 ושער נוסף של אלעד מדמון תוך חמש דקות, כשגם החמצת פנדל של אושר דוידה לא הפריעה לאלופה עם שלוש נקודות חשובות.

"אני לא חושב שזה נוק אאוט", אמר לאזטיץ' אחרי המשחק, "היה משחק טוב, עשינו לחץ מדהים במחצית הראשונה וזה הדבר הכי חשוב, שיחקנו מצוין בלי הכדור. אחרי החמצת הפנדל שלנו, הם השתלטו על המשחק ואנחנו איבדנו אנרגיה - סבלנו בחצי השעה האחרונה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
שחקני מכבי תל אביב חוגגים בסיום/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב הוסיף: "אני לא חושב שזה המשחק הכי טוב שלנו. אני חושב שדווקא נגד מיטיולן היה המשחק הכי טוב שלנו העונה, אבל כשמנצחים משחק כזה, בשביל הקהל זה משהו גדול. שיחקנו טוב, אבל לא הכי טוב. היינו חזקים גם לפני הפגרה ואנחנו פשוט ממשיכים. אני מאוד מרוצה מאיך שהשחקנים מקבלים את העקרונות והדרך שלנו".

אופיר דוידזאדה חזר היום אחרי יותר מחודש ולאזטיץ' החמיא: "אני רוצה לציין את דוידזאדה. הוא חזר חזר להתאמן באופן מלא רק ביומיים האחרונים והוא אמר לי שהוא רוצה לשחק ומרגיש ב-100 אחוז מוכן. הוא היה מצוין".

הסרבי סיכם: "המשחק הזה לא יקבע את האלופה. אנחנו באוקטובר, אי אפשר לדעת מה יקרה. מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים הן קבוצות מדהימות. בכר? זה לא ביני לבינו. הוא מאמן מצוין, אני מעריך אותו, הקבוצות שלו תמיד טובות".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב, גבי קניקובסקי. ברני ארדוב
תקופה מרגשת לאבא הטרי. קניקובסקי/ברני ארדוב

גבי קניקובסקי: "נראה לי שזה היה אחד השערים היפים בקריירה שלי. כיף להבקיע ולנצח כמובן. מול קבוצה כמו מכבי חיפה כיף להרים את עצמנו, אני חושב ששיחקנו מצוין היום".

על כך שהוא הפך לאבא: "זו תקופה כיפית, מאתגרת, קשה. מה שיש לי בבית זה האושר הכי גדול כרגע".

על עתידו: "כיף לי פה, טוב לי פה. כרגע עוד רחוק לדבר על העתיד שלנו. יש לנו ליגה אירופית ביום חמישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully