וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוגבה ישוחרר מיובנטוס: "שחקן נהדר, אבל יש לנו תוכניות אחרות"

הצרפתי יסיים את דרכו ויעזוב כשחקן חופשי באופן מיידי את הגברת הזקנה: "הסגל שלנו כבר שלם". וגם, היעדים האפשריים הבאים של הקשר

תקציר: יובנטוס - קליארי 1:1/ספורט1

פול פוגבה עוד קיווה לחזור לשחק העונה במדי יובנטוס, זאת אחרי שהושעה בעונה שעברה בעקבות שימוש בחומרים אסורים, ובעקבות המתקת עונשו, יוכל לשחק החל מחודש מרץ 2025. הערב (שבת) הגברת הזקנה הודיעה לצרפתי באופן רשמי שהוא לא חלק מהתוכניות של הקבוצה וכי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

כריסטיאנו ג'יונטולי, המנהל הספורטיבי של יובה, אישר כי הקבוצה הודיעה על כך לקשר: "פוגבה היה שחקן נהדר, אבל יש לנו תוכניות אחרות כרגע. השקענו בשחקנים שונים והקבוצה והסגל שלמים עכשיו".

בעקבות הדברים של ג'יונטולי, פוגבה יהיה רשאי לעזוב בחינם ובאופן מיידי את יובנטוס, כשהיעד הבא שלו עדיין לא ברור. בין הקבוצות המעוניינות להחתימו אפשר למצוא את מארסיי הצרפתית, קבוצות מהליגה הסעודית ומליגת ה-MLS האמריקאית.

פול פוגבה במדי יובנטוס. GettyImages
לאן יעבור אלוף העולם לשעבר? פול פוגבה/GettyImages

פוגבה, אלוף העולם במדי נבחרת צרפת ברוסיה 2018, זכה גם בארבע אליפויות, שני גביעים ושלושה תארי סופר קאפ באיטליה בקדנציה הראשונה שלו ביובנטוס. לאחר מכן השיג עם מנצ'סטר יונייטד את הגביע האנגלי והליגה האירופית. עם נבחרת צרפת זכה הקשר גם בליגת האומות וב-2013 היה לאלוף העולם עד גיל 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully