וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימר: "היינו צריכים את הניצחון הזה". ברדה: "נרדמנו ונענשנו"

מאמן מכבי בני ריינה יצא מעודד מה-0:1 על קרית שמונה: "רוצים לעשות עונה לא פחות טובה מהקודמת". האורחת יודעת: "לא היינו קיימים התקפית"

תקציר: בני ריינה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

מכבי בני ריינה עצרה הערב (שבת) את הרצף ההפסדים עם 0:1 קטן וחשוב על עירוני קרית שמונה במשחק שהתקיים ללא קהל באצטדיון גרין. הקבוצה של שרון מימר נהנתה משער ניצחון של קייס גאנם בדקה ה-72 ועלתה למקום השלישי, בעוד שהצד של שי ברדה עם הפסד שלישי בארבעת המחזורים האחרונים עמוק בחלק התחתון של הטבלה.

שרון מימר סיכם את הניצחון: "היינו צריכים את הניצחון הזה אחרי שני הפסדים שלא הגיעו לנו. היה חשוב להגיע עם האנרגיות הנכונות בבית, זה לוקח אותנו קדימה והקבוצה הזאת ראויה להיות קדימה. יש לנו סגל רחב וטוב, זה עוד שלב בדרך. הראש במשחק הבא, רוצים לעשות עונה טובה לא פחות מהקודמת. מה שריינה עושה בשנתיים האחרונות זה להוציא מים מהסלע. יש פה סגל וצוות מקצועי שעובדים טוב, אין לנו יתרון משמעותי. אנחנו ריינה הקטנה שעושה דברים יפים בליגה. כיף לקבל בחזרה את ניב שטייף למגרשים, ברוך שובך".

על השער של גאנם הוסיף: "קייס במספרים מצוינים, הוא מעורב בחמישה שערים וכרגע הוא במצב מצוין. אנחנו מברכים על חלוצים כאלה, הוא עושה עבודה קשה. לא ממעיט גם ממה שהשחקנים האחרים עושים, יש לנו עומק בספסל. מגיע שאפו לכולם".

גאנם סיכם: "זה היה משחק שידענו שיסתיים ב-0:1. הגענו ליותר מצבים במחצית השנייה ובסוף עשינו את שלוש הנקודות. לפעמים לא תמיד הולך, הפסדנו שני משחקים והיה לנו חוסר מזל. רוצה לסיים את העונה עם כמה שיותר שערים ובישולים, אני מאמין שהקבוצה יכולה שוב להגיע לפלייאוף העליון".

קייס גאנם מכבי בני ריינה. קובי אליהו
קיבל מילים חמות ממימר. גאנם/קובי אליהו

שי ברדה אמר לאחר ההפסד: "נרדמנו, כל המשחק לא היו הזדמנויות לשני הצדדים. זה היה משחק משעמם ועל טעויות משלמים. זה היה המצב היחידי שהם הגיעו אליו כל המשחק ונענשנו. בכל ששת המשחקים האחרונים אנחנו מגיעים להרבה מצבים, אבל היום פשוט לא הגענו לשום מצב. לא היינו בכיוון של להבקיע, זה היה משחק חפירות. לא היינו קיימים התקפית. אנחנו פשוט צריכים לתקן את הדברים ולשמור על יציבות".

עאיד חבשי הודה: "זה היה משחק לא טוב שלנו, למען האמת של שתי הקבוצות. לא יצאנו עם שלוש נקודות. מחצי מצב הם ניצחו, אבל זה לא הזמן לבכות ולשבור את הכלים, ממשיכים קדימה. לא סיכנו את השער. אין לנו הרבה נקודות, אבל זאת עונה ארוכה ויש מספיק נקודות בקופה. לא קובעים בשלב הזה מי תהיה בפלייאוף העליון ומי בתחתון, הליגה צפופה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully