וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חמישי רצוף בכל המסגרות: 79:97 להפועל ת"א על בני הרצליה

גינת הצטיין (19 נק' ו-12 ריב'), וויינרייט צלף (5 שלשות) והאדומים נותרו מושלמים בליגה, גם בהיעדרם של בוורלי ורגלנד. הפסד בכורה לאורחת. הפועל חיפה ניצחה את נתניה

בארבע מחמש העונות האחרונות הצליחה בני הרצליה לגבור על הפועל תל אביב במפגש ביניהן בסיבוב הראשון, אולם בעונה הזו עומד לרשות האדומים ארסנל כלים שעוד לא ראינו בשורותיה. במשחקה הביתי הראשון העונה, הקבוצה של סטפנוס דדאס טיילה לניצחון 79:97 שהותיר אותה מושלמת בליגה, וקבע כי היריבה - שניצחה בשני משחקיה הקודמים - כבר לא כזו.

מהר מאוד ברחה הפועל תל אביב ליתרון דו-ספרתי בזכות כוח האש הנרחב שלה בהתקפה. במחצית הראשונה היה זה ברונו קאבוקלו שקלע הכי הרבה, אבל גם תומר גינת, מרכוס פוסטר וג'ונתן מוטלי בלטו בחלוקת הנקודות המגוונת, ולאחר ההפסקה המשיך גינת לככב בדרך לדאבל-דאבל מרשים, בעוד שאיש וויינרייט הציג עוד ערב קליעה טוב מאוד מחוץ לקשת.

האדומים סופרים כבר חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, כשאת זה של הערב הם רושמים ללא פטריק בוורלי שזכה למנוחה וג'ו רגלנד שסובל מכאבים בכף היד. מנגד, בני הרצליה סבלה מחסרונו של הסנטר המצוין שלה כריס סילבה, וגם כשהצליחה להתקרב מפיגור של 24 נקודות ל-11 בלבד, הבור אליה נקלעה בשלב מוקדם היה גדול מדי למחיקה.

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת עם נועם יעקב. אודי ציטיאט
יש סיבות לחייך. גינת עם יעקב בסיום/אודי ציטיאט

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת (6/8 ל-2, 2/4 ל-3, 12 ריבאונדים) ואיש וויינרייט (5/7 ל-3) 19 כל אחד, ג'ונתן מוטלי 14, מרכוס פוסטר 13 (2 חסימות), ברונו קאבוקלו 12 (10 במחצית הראשונה), נועם יעקב ובר טימור (8 אסיסטים) 7 כל אחד, עוז בלייזר 6.

קלעו לבני הרצליה: ג'ימי קלארק 20, ג'ון מיקס 15 (7 ריבאונדים), איתן בורג 12, ג'וש הולי 10 (כולן במחצית הראשונה, 8 ריבאונדים), דשון פרנסיס 8, פרדי בורדיון ואלון מיכאלי 6 כל אחד, עומר בן דוד 2.

רבע 1:

בני הרצליה פתחה עם החטאת דאנק ואיבוד, הפועל תל אביב איבדה פעמיים ברציפות מנגד. פרנסיס קלע את הסל הראשון במשחק, טימור החזיר, בורג ו-וויינרייט צלפו מחוץ לקשת - 5:5. גינת רשם נקודת עונשין, הולי הטביע בצד אחד, גינת ומוטלי הביאו את האדומים ל-7:10. קלארק צימק בנקודה מהקו לפני שטימור פגע מרחוק, הולי הניח 2 קלות ומוטלי השיב בשלשה שהעלתה ל-10:16. מיקס קיזז נקודה מהפער, אבל גינת הוסיף עוד סל ושלשה של קאבוקלו הגדילה ל-11:21. הולי הגיב בשלשה משלו, נועם יעקב קלע 3 רצופות ובן דוד הוריד ל-24:16 בסיום הרבע.

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ג'ימי קלארק, בני הרצליה. אודי ציטיאט
קלארק היה מהבולטים בהרצליה. זה לא עזר לה לעמוד בקצב/אודי ציטיאט

רבע 2:

פוסטר העלה את ההפרש ל-11, בורג חדר נפלא וקלע בצד השני. עבירה טכנית לספסל ההרצלייני שלחה את פוסטר לקלוע 4 רצופות מהקו, אחרי שסחט עבירה בזריקה ל-3. מיקס צימק ל-31:20 והולי הוסיף מהלך של סל ועבירה, קאבוקלו קלע מהצבע ומנגד קלארק הוריד ל-33:25. בורג השלים בהצלחה עוד חדירה נהדרת, אבל קאבוקלו צלף מעבר לקשת. קלארק סחט עבירה מפלטין שנפצע, ודייק בשתי הזריקות. וויינרייט הפגיז מרחוק והפער חזר לדו-ספרתי, 29:39. סל של טימור הגיע בתווך של 4 קליעות עונשין של האורחת, גם מוטלי הלך לקו ודייק פעמיים לפני שגינת תיקן החטאה וקאבוקלו הטביע על הבאזר כדי להוריד את הפועל תל אביב ב-33:47 להפסקה.

שחקן הפועל תל אביב איש וויינרייט. אודי ציטיאט
צלף מכל פינה. וויינרייט/אודי ציטיאט

רבע 3:

גינת רשם את הסל הראשון במחצית, מיכאלי קלע את ה-2 הראשונות שלו ואיש וויינרייט צלף שלשה לפני שגינת קלע עם הקרש - 35:54 אדום. מוטלי הוסיף נקודה ופוסטר הביא את הפער ל-22, קלארק ומיקס קלעו יחד 5 מהירות להרצליה. סל של גינת נענה בשלשה של בורדיון, אבל פורוורד הפועל השיב בשלשה משלו ואחרי שיעקב ומיכאלי קלעו 2 בכל צד, וויינרייט צלף מרחוק וקבע 45:69. מיקס קלע 5 רצופות שאחריהן הגיעה שלשה של גינת, מיכאלי קלע פעמיים מהקו, יעקב הוסיף סל והטבעה של קלארק סגרה את הרבע ב-54:74 למארחת.

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. אודי ציטיאט
דאבל-דאבל מרשים. תומר גינת/אודי ציטיאט

רבע 4:

סל של מיקס ושלשה של בורדיון קירבו מעט את הרצליה, קאבוקלו הטביע ופרנסיס החזיר בסל. בלייזר השיג מהקו נקודות ראשונות, אבל 4 רצופות של קלארק צימקו ל-78:65 ודדאס הזדקק לפסק זמן. קלארק חזר ממנו עם סל נוסף, וויינרייט המשיך להפציץ שלשות והרגיע את המומנטום לפני שהוסיף גם סל מקרוב - 67:83. פרנסיס החליף סלים עם פוסטר, קלארק שיפר עוד קצת את הסטטיסטיקה האישית עם שלשה ובהמשך ליי אפ מוצלח, מוטלי הגיב ב-5 נקודות. בור מזער נזקים, בלייזר הוסיף לעצמו 4 נקודות ומוטלי תרם עוד אחת, פוסטר קלע את הסל האחרון של המארחת ובורג חתם את התוצאה הסופית, 79:97 להפועל תל אביב.

שחקן בני הרצליה ג'ון מיקס ליד שחקן הפועל תל אביב ג'ונתן מוטלי. אודי ציטיאט
ניצחון חד-צדדי להפועל תל אביב. מוטלי/אודי ציטיאט

הפועל חיפה - אליצור נתניה 85:94

האורחת שמטה יתרון של 11 נקודות בו החזיקה לקראת סוף הרבע השלישי, והצליחה לכפות הארכה בזכות שלשה של שחר דורון (דווקא בסל היחיד שלו במשחק), אבל ספגה הפסד שני העונה. המארחת, שבצהריים עוד קיוותה לדחות את המשחק בעקבות ירי הטילים המאסיבי מלבנון לצפון הארץ, ניצחה לראשונה העונה והשאירה מאחור את התבוסה בחולון בתחילת השבוע. טיילר ביי הצטיין בהפועל חיפה עם 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, קמרון יאנג תרם 20 ועמית גרשון סיים עם 19. בצד השני בלטו הישראלים: רועי פריצקי קלע 22 נקודות, איתי מושקוביץ הוסיף 15 לצד 8 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully