וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד חדשות טובות על המגרש, באיירן עלולה לעבור טלטלה ניהולית

מוסיאלה צפוי להיות כשיר למשחק החוץ מול ברצלונה. ההנהלה איימה על המנכ"ל דריזן: ותר על חוזה חדש או שתפוטר מיידית

תקציר: איינטרכט פרנקפורט - באיירן מינכן 3:3/ספורט1

במשחק נגד שטוטגרט הערב (שבת, 19:30) ג'מאל מוסיאלה לא יטול חלק, אבל החדשות הטובות מבחינתה של באיירן מינכן הן שהקשר ההתקפי המוכשר צפוי להיות כשיר לביקור בברצלונה ביום רביעי הקרוב. מוסיאלה פספס את קרב הצמרת בבונדסליגה נגד פרנקפורט וכן את צמד המשחקים של נבחרת גרמניה בימים האחרונים.

אלה החדשות הטובות מבחינת הבווארים, אבל מחוץ למגרש, מסתמן על פי הדיווחים כי המועדון עלול לעבור טלטלה ניהולית בקרוב. ב"מנג'ר מגזין" פורסם כי הוועדה המפקחת לא מרוצה מהמנכ"ל יאן-כריסטיאן דריזן ואף איימה עליו: אם לא תוותר על הארכת חוזה, תפוטר לאלתר.

אי שביעות הרצון מדריזן נובעת בעיקר מתפקודו כחבר הנהלת ההתאחדות הגרמנית והסכם זכויות השידור הגרוע שנסגר לבונדסליגה. ברקע זה, ראשי באיירן דרשו מדריזן במכתב שיפנה את כסאו בהתאחדות למנהל הכספים של המועדון, מיכאל דידריך, אלא שהמנכ"ל סירב.

מנכ"ל באיירן מינכן יאן כריסטיאן דריזן. Leonhard Simon, GettyImages
בדרך החוצה. דריזן/GettyImages, Leonhard Simon

גם המינוי של דריזן עצמו הגיע במסגרת זעזוע חריף שאירע בבאיירן בסוף מאי 2023, כאשר ביום הזכייה באליפות של הבווארים במחזור הסיום של הליגה הגרמנית, פוטר המנכ"ל הקודם אוליבר קאן יחד עם המנהל הספורטיבי דאז, חסן סליהמידז'יץ'. בעונתו הראשונה של דריזן כמנכ"ל, אחרי שהוא עצמו שימש כמנהל כספים במשך עשור, באיירן איבדה את האליפות לבאייר לברקוזן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully