וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקס מכבי ת"א: "כמה שהשחורים חושבים שהם לא גזענים, הם כן"

הסנטר שהיה שותף לעונת 2003/4 ההיסטורית סיפר על התקופה ב-NBA והעצה שקיבל ממאמן הצהובים לשעבר: "הם תמיד יתגרו באדם לבן"

תקציר כדורסל ספרדי: בילבאו - ריאל מדריד 79:83/ספורט1

הקדנציה של ברונו שונדוב במכבי תל אביב הייתה אמנם קצרה, אבל הוא היה שותף לעונת 2003/4 הבלתי נשכחת שכללה את "נס ז'לגיריס" והסתיימה בזכייה ביורוליג לעיני הקהל הביתי ביד אליהו. במהלך ריאיון שפורסם אתמול (שישי), הסנטר הקרואטי שהצטרף לצהובים אחרי מספר שנים ב-NBA סיפק אמירה מעניינת באשר לתקופתו בליגה הטובה בעולם.

שונדוב נזכר בעצה שקיבל מבן ארצו ז'אן טבק - עוד אחד שמוכר לאוהדי מכבי תל אביב מעונת 2015/16 בה אימן את הקבוצה - וסיפר שהצרות החלו עבורו ברגע שנכנס לחדר ההלבשה: "הוא אמר לי שברוב הקבוצות יתחרו איתי שניים-שלושה שחקנים על העמדה. ב-NBA, רוב השחקנים שחורים, וכמה שהם חושבים שהם לא גזענים, הם כן", אמר שונדוב.

"כשאדם לבן מגיע אליהם, הם תמיד יתגרו בו. טבק אמר לי שכאשר אגיע לקבוצה חדשה, אם מתגרים בי, ככל שאהיה יותר משוגע - כך יהיה לי יותר קל", המשיך. "כך היה כשהגעתי לבוסטון ונאבקתי על העמדה עם קנדריק פרקינס. בקונפליקט הראשון איתו, הפרידו בינינו. עוד קונפליקט, שוב הפרידו. בפעם השלישית הוא נתן לי מרפק, קפצתי וחנקתי אותו, הפלתי אותו לרצפה ולא שחררתי".

ברונו שונדוב שחקן בוסטון סלטיקס. GettyImages
הסתדר בבוסטון בכוח הזרוע. שונדוב/GettyImages

שונדוב הוסיף כי התגובה השתלמה לו: "לא היה אכפת לי, כי הייתי הלבן היחיד בקבוצה. אבל טבק אמר לי שכך יראו 'שיש לי שיניים'. המאמן והמנהל המקצועי אמרו שיענישו אותי, אבל הם לא עשו זאת וקנדריק ואני היינו החברים הכי טובים בשארית העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully