וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיבאלה יחזור להרכב רומא נגד אינטר, נאפולי תנסה לשמור על הפסגה

ראשון באיטליה: הארגנטינאי החלים מפציעה ועשוי להשתוות להיגוואין, ז'לינסקי ייעדר מנגד. המוליכה תקווה להשאיר את אמפולי ללא ניצחונות בית העונה

תקציר: אינטר - טורינו 2:3/ספורט1

שיאו של המחזור השמיני בליגה האיטלקית יגיע מחר (ראשון) עם קרב הענקיות שבו רומא תארח את אינטר. בצהריים תתארח המוליכה נאפולי אצל אמפולי.

רומא - אינטר (21:45)

הג'אלורוסי ניצחו רק פעמיים בשבעה מחזורים עד כה, והניצחון האחרון על אינטר הגיע אמנם לפני כשנתיים, אבל הוא היחיד ב-14 המפגשים האחרונים בין הקבוצות כאשר הנראזורי יצאו עם ידם על העליונה בשבעה מתוך שמונת האחרונים. איבן יוריץ' יקבל בחזרה להרכב את פאולו דיבאלה שהחמיץ שני משחקי ליגה ולא פתח מאז ה-26 בספטמבר בליגה האירופית, וכן את ארטם דובביק ששב מנבחרת אוקראינה עם נפיחות בברך, אבל אמור להיכלל ב-11 גם כן. אם דיבאלה יבקיע מחר, הוא יגיע ל-125 שערים בסרייה A וישתווה לגונסאלו היגוואין ככובש הארגנטינאי השלישי הכי פורה בליגה האיטלקית בכל הזמנים. באינטר יחזרו להרכב בנז'מן פבאר, שעל חשבונו פתח יאן ביסק במחזור הקודם, וניקולו בארלה שהחלים מפציעה. מנגד, ייעדרו מהסגל הפצועים כריסטיאן אסלאני ופיוטר ז'לינסקי.

מרכוס תוראם אינטר חוגג. GettyImages
אינטר לא מתקשה נגד רומא בשנים האחרונות. מרכוס תוראם/GettyImages

אמפולי - נאפולי (13:30, ספורט1)

הקבוצה מטוסקנה הייתה היחידה שהשלימה דאבל על נאפולי בסרייה A בעונה שעברה, אולם בעונה הנוכחית היא עוד לא ניצחה בבית ותתקשה לעשות זאת מול הראשונה בטבלה, שאמנם פתחה את העונה עם תבוסה 3:0 אצל ורונה, אך בשני משחקי החוץ הבאים שמרה על רשת נקייה, שרדה מפגש עם יובנטוס וצברה בסך הכל ארבע נקודות. נאפולי נמצאת בתקופה מצוינת עם חמישה ניצחונות ותיקו בששת המחזורים האחרונים. לאונרדו ספינאצולה אמור לפתוח כמגן שמאלי במקום מתיאס אוליברה שרק חזר ממשימתו האחרונה עם נבחרת אורוגוואי, בילי גילמור אמור לעלות בקישור במקום סטניסלב לובוטקה ובהתקפה ימשיך הטריו המאיים: מתאו פוליטנו, רומלו לוקאקו וחביצ'ה קברצחליה.

משחקים נוספים:

לצ'ה - פיורנטינה (16:00)
ונציה - אטאלנטה (16:00)
קליארי - טורינו (19:00)

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני נאפולי חוגגים עם סקוט מקטומיניי. Francesco Pecoraro, GettyImages
נאפולי נראתה טוב גם בחוץ לאחרונה/GettyImages, Francesco Pecoraro

ביום שני:

ורונה - מונצה (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully