וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול של סלוט עומדת למבחן, סיטי של פפ רוצה עוד שיא מועדון

ראשון בפרמיירליג: צ'לסי תנסה לקטוע את הרצף השלילי מול ליברפול ולהפתיע באנפילד (18:30, ספורט1), סיטי מחפשת משחק 31 ברציפות ללא הפסד

תקציר: קריסטל פאלאס - ליברפול 1:0/ספורט1

המחזור השמיני בפרמיירליג ימשך מחר (ראשון) עם שני משחקים מרתקים. בראשון מנצ'סטר סיטי תתארח אצל וולבס, ובשני ליברפול תארח את צ'לסי לקרב ענק.

שחקן מנצ'סטר סיטי, ארלינג הולאנד. Visionhaus, GettyImages
העוגן. הולאנד/GettyImages, Visionhaus

וולבס - מנצ'סטר סיטי (16:00, ספורט1)

קווין דה בראונה ונתן אקה חזרו לאימונים ועשויים להיכלל בסגל, אבל לפחות בכל הנוגע לבלגי הסיכויים שיפתח מסתמנים כנמוכים. איתם או בלעדיהם, האלופה אמורים לשבור שיא מועדון של 31 משחקים ללא הפסד ליגה, רצף שנמשך מאז דצמבר 2023. נקודה תספיק לשם כך, אבל בוודאי לא תספק את פפ גווארדיולה שרוצה את כל השלוש כדי להשכיח מעט את הטרדות וההתעסקות בעתידו המקצועי לאחר ההודעה על עזיבתו של צ'יקי בגירסטיין. אדרסון צפוי לפתוח למרות שהחסיר אימונים השבוע, ופיל פודן אמור להמשיך למלא את מקומו של דה בראונה בעמדה מספר 10, כשבהתקפה יפתחו ברנרדו סילבה, ז'רמי דוקו וארלינג הולאנד.

sheen-shitof

בצל המלחמה

מחסור במזון לחג אצל אלפי משפחות נזקקות בצפון. כך תוכלו לסייע

בשיתוף פתחון לב
שחקני ליברפול חוגגים. Paul Ellis/AFP, GettyImages
ימשיכו במסורת? שחקני ליברפול חוגגים/GettyImages, Paul Ellis/AFP

ליברפול - צ'לסי (18:30, ספורט1)

בשנים האחרונות מפגש הענקיות הזה התנהל במעמד צד אחד. הבלוז לא גברו על המרסיסיידרס בתשעה מפגשים רצופים מאז מרץ 2021, אבל מגיעים הפעם לאנפילד עם קצת יותר ביטחון, אחרי פתיחת עונה חיובית למדי תחת אנזו מארסקה. מצד שני, גם ליברפול נראית נהדר תחת שרביטו של ארנה סלוט וניצחון שיחזיר אותה לראשות הטבלה ימשיך את פתיחת העונה הפנטסטית, וגם יספק הצהרה לשאר הליגה על רקע הטענות לפיהן ההצלחה ההתחלתית של המאמן הגיעה גם בזכות הגרלת משחקים נוחה. המארחת שוב תחסר את אליסון הפצוע ואת מקומו ימלא קוויבין קלהר, וגם הארווי אליוט ימשיך להיעדר. צ'לסי בונה בעיקר על קול פאלמר הלוהט, אבל גם מקבלת בחזרה את ריס ג'יימס שעשוי לערוך הופעת בכורה העונה. ווסלי פופואנה ומארק קוקורייה הקשוחים מוצהבים והבלוז יצטרכו למצוא תחליף הולם.

המחזור יינעל ביום שני עם המשחק בין נוטינגהאם פורסט קריסטל פאלאס (22:00, ספורט1).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully