וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המטחים לצפון: נדחה המשחק בין בית"ר לסכנין

יום קרב בצפון. המשחק שאמור היה להיערך בעכו המטווחת נדחה בהוראת פיקוד העורף. הבקשה של הפועל חיפה ועירוני טבריה לדחות את המשחק ביניהן נדחתה. גם הפועל חיפה בכדורסל דרשה דחייה, אך תארח באולמה

נפילות סמוך לעכו, 12 באוקטובר 2024/ללא

יום קרב באזור הצפון. משעות הבוקר שוגרו מלבנון עשרות רקטות שזרעו הרס רב, כולל הרוג מפגיעה ישירה בעכו ופצוע נוסף. על רקע ההסלמה מצד חיזבאללה, עולם הספורט עוקב בדריכות אחר ההתפתחויות, ומחכה להנחיות בנוגע למשחקים שאמורים היו להתקיים הערב באזור הצפון.

משחקי ליגת העל שמתוכננים להיערך היום בצפון

בני ריינה - עירוני קרית שמונה (18:45)

הפועל חיפה - עירוני טבריה (19:30)


משחקי ליגת העל בכדורסל שמתוכננים להיערך היום בצפון

הפועל חיפה - אליצור נתניה (20:30)

שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. אודי ציטיאט
ריינה תוכל לארח באיצטדיון גרין? שרון מימר/אודי ציטיאט

15:17: מנהלת ליגת העל בכדורסל עדכנה כי משחקה של הפועל חיפה מול אליצור נתניה ייערך כמתוכנן הערב ברוממה, ב-20:30. לאחר שנבחנה האפשרות להחלפת ביתיות, הפועל חיפה החליטה להשאיר את המשחק באולמה הביתי. המנהלת הדגישה כי עמדתה היא שיש לקיים את המשחקים באופן רציף ככל הניתן בהתאם להנחיות פיקוד העורף.

13:47: מנהלת הליגות סירבה לבקשה המשותפת של הפועל חיפה ועירוני טבריה לדחות את המשחק שתוכנן להתקיים הערב בחיפה. בשלב זה פיקוד העורף מאשר את קיום המשחק (שלמה וייס).

13:40: פיקוד העורף ביטל כעת את האישור החריג לקיום משחקים באצטדיון עכו. בהתאם לכך המשחק שתוכנן להיערך הערב בני סכנין לבית"ר ירושלים במסגרת המחזור השביעי, נדחה למועד לא ידוע.

13:09: אימון הקליעות של הפועל חיפה בכדורסל הופסק. במועדון חוששים כי האמריקאים של הקבוצה יעזבו בקרוב את הארץ בעקבות ההסלמה הבוקר. בקבוצה דורשים את דחיית המשחק נגד אליצור נתניה הערב (אור שקדי).

13:05: מנהלת הליגות פתחה בשיחות עם פיקוד העורף כדי לקבל הנחיות באשר לשלושת המשחקים הערב בליגת העל שמפוזרים בצפון (יניב טוכמן)

12:45: ברקע האזעקות, גם הפועל חיפה מתכננת לפנות למנהלת בדרישה לדחות את המשחק הביתי נגד עירוני טבריה. לטענת אנשי הפועל חיפה, גם בטבריה תומכים בבקשה לדחות את המשחק (שלמה וייס)

11:30: לאחר שנשמעו אזעקות בעכו, שם אמור להתקיים המשחק בין בני סכנין לבית"ר ירושלים, החליטו בבית"ר לבטל את השהות במלון באזור הצפון ולהישאר באזור המרכז. לפי שעה הבהירו במנהלת שאין שינוי, והמשחק אמור להיערך כמתוכנן בעכו המטווחת (אופיר סער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully