וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם תמיר בלאט השחקן המוביל שלך, אין סיכוי שתגיע רחוק ביורוליג"

ב"באסקטניוז" מנמיכים ציפיות ממכבי תל אביב החדשה, ומשוכנעים: "בלאט יכול לככב רק בקבוצות בינוניות. המספרים שלו מעידים על החולשה של הקבוצה"

תקציר: טנריפה - ברצלונה 95:91/ספורט1

תמיר בלאט פתח את העונה בכושר מצוין, כשנראה שהוא לוקח בשתי ידיים את ההזדמנות להפוך לאחד השחקנים המובילים של מכבי תל אביב. עם ממוצעים של 12.8 נקודות ו-9 אסיסטים למשחק ביורוליג, הרכז מוכיח את עצמו אבל יש מי שמפקפק ביכולתו לקחת את הקבוצה למקומות שאליהם היא מכוונת.

"תמיר בלאט יכול להיות סקורר מוביל של קבוצה בינונית ביורוליג. אף קבוצה לא תהיה קבוצה מצליחה אם תמיר בלאט ינהל את ההצגה ויקבל 25 דקות לערב", חרץ הפרשן ריטיס ויסניאוסקאס בפודקאסט של מגזין "באסקטניוז". "אני מצטער, אבל זו האמת. המספרים שלו מעידים יותר על החולשה של מכבי תל אביב מאשר על ההתקדמות של בלאט, כי ראינו אותו במדי אלבה ברלין וידענו שהוא מסוגל להגיע לממוצעים יפים".

לדבריו של ויסניאוסקאס, "אני לא רואה את מכבי תל אביב הופכת לקבוצה מנצחת העונה, גם לא אחרי ההחתמה של סייבן לי. אז כן, שחקן מקומי משחק ומככב, וזה טוב לתמיר בלאט ולאוהדי מכבי תל אביב. אבל התרגלנו לראות שחקנים ברמה של ווייד בולדווין ולורנזו בראון בקבוצה הזאת".

תמיר בלאט מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
יש מי שעדיין מפקפק. תמיר בלאט/אתר רשמי, Djordje Kostic

באותה נשימה, בפודקאסט המדובר הכתב דונאטאס אורבונאס שיבח את בלאט ואמר: "זו לא הפתעה גדולה שהוא מצטיין, כי בקו האחורי החדש של מכבי תל אביב היה ברור שמישהו יצטרך להתעלות ולקבל תפקיד משמעותי יותר - אבל אפשר לראות שתמיר בלאט התחיל את העונה בצורה נהדרת. ידענו שהוא שחקן טוב, אבל הוא יעיל מאוד עד עכשיו, וזה מרשים. נכון שמכבי לא קבוצת פלייאוף מבחינתי, אבל היא יכולה להתחרות על מקום בפליי-אין, וזה יהיה הרבה בזכות בלאט. מכבי היא אנדרדוג שכיף לצפות בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully