וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכל הרבה יותר קל": דני אבדיה וההרכב שמלהיב את פורטלנד

הרכב הפורוורדים של הבלייזרס נראה מבטיח: "כולנו שומרים, כולם מובילי כדור, כולנו ארוכים". גם בילאפס יודע: ה"ניסוי" הצליח, וכאן כדי להישאר

דני אבדיה מטביע באימון פורטלנד/מתוך הטוויטר של פורטלנד טריילבלייזרס

אחרי שחתמה את משחקי קדם העונה עם עוד ניצחון משכנע, פורטלנד משוכנעת: "אנחנו עומדים להפתיע הרבה אנשים העונה". הפרשנים נותנים לבלייזרס מעט מאוד סיכוי להיות תחרותיים במערב עמוס הכישרון, אבל במשחקים האחרונים הקבוצה הציגה יכולת מרשימה, ובניצחון 86:124 הלילה (בין שישי לשבת) על יוטה, גם פתחה עם חמישייה שהראתה ניצוצות של חיבור מיוחד.

צ'ונסי בילאפס עלה בחמישייה עם דני אבדיה, כשלצידו ג'רמי גרנט וטומאני קמארה, שני פורוורדים עם מאפיינים דומים. התוצאה: דקות מלהיבות בשני צידי המגרש, בהן הבלייזרס פתחו פער אותו הג'אז לא סגרו עד הסיום.

"נהדר לשחק לצד דני וג'רמי גרנט. אני והם עושים דברים די דומים. שלושתנו יכולים להוביל כדור, שלושתנו שומרים חזק, שלושתנו ארוכים", אמר קמארה בסיום, והחמיא לאבדיה: "דני יודע לעשות מהלכים מצוינים בשני צידי המגרש, וזה הופך את הכל להרבה יותר קל. אנחנו הולכים להפתיע הרבה אנשים".

דני אבדיה, פורטלנד טרייל בלייזרס. Alika Jenner, GettyImages
זה נראה טוב. אבדיה/GettyImages, Alika Jenner

אבדיה סיים את המשחק עם 10 נקודות, 7 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, כשהוא מעורב מאוד בהתקפה ופורח במשחק המעבר, עם שלל מסירות יפות - רובן להטבעות. עכשיו גם המאמן צ'ונסי בילאפס מעריך שהחמישייה הזו, שהצליחה להצית את הדמיון של אוהדי פורטלנד, תפתח בשלב ראשון גם במשחקי העונה הסדירה - כשסקוט הנדרסון ממתין על הספסל.

"החבר'ה עשו כל מה שדמיינתי וכל מה שרציתי, למען האמת. אני מאוד מרוצה מהחמישייה שפתחה, אהבתי אותה מאוד", אמר בילאפס כשנשאל האם החמישייה הזו תפתח גם במשחק פתיחת העונה הסדירה, נגד גולדן סטייט בלילה שבין רביעי לחמישי. "לקחתי כמה מהשחקנים שלנו לשיחה, והסברתי להם שהם יצטרכו לעשות הקרבות. ג'רמי, דני, טומאני - אני מבקש מהם דברים מאוד מסוימים, והם מאוד מחוייבים למה שאני רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully