וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדמון וזהבי תורגלו לסירוגין. נחמיאס ולמקין נוסו כמגן שמאלי

19.10.2024 / 9:15

ההרכב למשחק העונה סגור? למרות האמירה במסע"ת, לאזטיץ' ניסה לא מעט שחקנים על אותן עמדות באימון המסכם. מדמון אמור לקבל עדיפות על זהבי בחוד, דוידזאדה עשוי לערוך מבחן כשירות, השחקנים מחכים לקהל בטדי: "הרבה זמן לא חווינו עוצמות כאלה"

תקציר: מכבי נתניה - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב תעלה בצהריים המוקדמים לירושלים לקראת משחק העונה הראשון הערב (שבת, 20:30) בטדי מול מכבי חיפה. המאמן ז'ארקו לאזטיץ' אמר במסיבת העיתונאים אתמול בבוקר שהוא יודע היטב מה יהיה ההרכב שלו ואיך הוא ישחק, אבל באימון המסכם לאחר מכן הוא ניסה לא מעט שחקנים על אותן עמדות.

כך למשל פתח אלעד מדמון בתרגול כחלוץ המטרה, אבל בהמשך העביר הסרבי את ערן זהבי להיות החלוץ בהרכב. ההערכה היא שמדמון בכל זאת יפתח ב-11.

גם בעמדת המגן השמאלי ניסה לאזטיץ' את עידן נחמיאס וסתיו למקין, כאשר ההעדפה היא לאופיר דוידזאדה, אבל ספק אם הוא יהיה כשיר הערב לגמרי. לא מן הנמנע שייערך לדוידזאדה מבחן כשירות היום, כשהקבוצה תתכנס בקרית שלום לפני הנסיעה לירושלים וכך גם בערב בטדי לפני המשחק.

שחקן מכבי תל אביב אלעד מדמון מחליף את ערן זהבי. ברני ארדוב
מי יפתח הפעם? מדמון לצד זהבי/ברני ארדוב

זה יהיה משחק בית של האלופה, אבל הוא כאמור נערך בירושלים. הציפייה היא ל-20 אלף אוהדים כשאין לאוהדי מכבי חיפה אפשרות להגיע למשחק בשל עונש שקיבלו. "יהיה קצת מוזר לשחק בטדי משחק בית, אבל צריך להגיד את האמת - אנחנו מורגלים לאיצטדיונים ביתיים בחו"ל, אז בטח שלא נתלונן ולא נתרץ, בעיקר כשיש לנו קהל סוף סוף. כבר חודש לא חווינו את הקהל שלנו בעוצמתו", אמר הבוקר שחקן בקבוצה, "כולם מחכים לזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully