וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה עוד יגיע": בלידס לא מתרגשים מהחלודה של מנור סולומון

שחקן הכנף שב למגרשים אחרי יותר מחודש, באנגליה משוכנעים שהקסם יחזור בהדרגה: "בדקות האחרונות היו לו כמה נגיעות יפות"

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

מנור סולומון מקווה שהפציעה האחרונה שהשביתה אותו מאחוריו - ושכעת הוא יוכל לייצר סוף סוף רצף של משחקים שיחזיר אותו ליכולת הטובה והמוכרת. שחקן הכנף חזר אמש (שישי) מפציעה ורשם דקות ראשונות במדי לידס אחרי יותר מחודש, כשעלה מהספסל בניצחון 0:2 על שפילד יונייטד.

סולומון נכנס בדקה ה-68, ודקה לאחר מכן הסכר נפרץ כשפסקל סטרויק קבע 0:1. בתוספת הזמן מתאו ג'וזף קבע את תוצאת המשחק, ובתקשורת האנגלית התרשמו לטובה מכמה פעולות של הישראלי.

"סולומון קצת התקשה וניסה מהלכים שלא צלחו בדקות ראשונות, מה שהוביל לכמה איבודי כדור. אבל בדקות האחרונות היו לו כמה נגיעות יפות בכדור", כתבו ב"יורקשייר איבנינג פוסט", שם העניקו לו ציון 6 מתוך 10. באתר "Leeds Live" קיבל סולומון ציון 7, תחת הנימוק: "החלודה שהראה הייתה בלתי נמנעת. לא הלהיב כמו לפני הפציעה, אבל זה עוד יגיע".

מנור סולומון חוגג עם שחקני לידס. GettyImages
החגיגה החלה מיד לאחר שהוא נכנס. סולומון עם החברים אתמול/GettyImages

אחרי עשרה מחזורים, לידס מדורגת במקום השני בצ'מפיונשיפ כשהיא בשוויון נקודות עם המוליכה סנדרלנד, לה משחק חסר. המאמן דניאל פארקה נשמע אופטימי מאוד בסיום ואמר: "עמדנו במבחן בגרות משמעותי. אני מאוד מרוצה מהאופי שאנחנו מפגינים. ניצחנו בצדק. אנחנו נמצאים על מסלול חיובי וצריכים להמשיך בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully