וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבחיל: כתובות הנאצה של אוהדי סלטיק נגד הרש גולדברג פולין

אוהדי סט.פאולי נדהמו לגלות ביציעי הזיגנל אידונה פארק את הכתובות שריססו חברי "הבריגדה הירוקה": "קודם הם חגגו את הטבח, עכשיו הם לועגים לחטופים שנרצחו באכזריות"

תקציר: בורוסיה דורטמונד - סט. פאולי 1:2/ספורט1

המלחמה שפרצה בעקבות מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר חשפה את פרצופם המכוער של מאות מאוהדי סלטיק. חברי ארגון האולטראס "הבריגדה הירוקה" של אוהדי המועדון הסקוטי מביעים תמיכה בפלסטינים בכל הזדמנות - אפילו בימים שלאחר הטבח האכזרי - אבל נדמה שהפעם הם שברו את השיא של עצמם.

אוהדי סט. פאולי שהגיעו אמש (שישי) למשחק החוץ של הקבוצה נגד בורוסיה דורטמונד (שניצחה 1:2 במשחק), נדהמו לגלות ביציע האורחים כתובות נאצה נגד הרש גולדברג פולין ז"ל, החטוף שנרצח בשבי חמאס. את הכתובות ריססו ככל הנראה אוהדי סלטיק שהתארחו בזיגנל אידונה פארק בתחילת אוקטובר, במשחק בו קבוצתם הובסה 7:1.

עיתונאים גרמניים וגם אוהדים של סט. פאולי, שבעבר כרתו ברית עם חברי האולטראס של סלטיק, הזדעזעו מהכתובות ודרשו להפסיק את שיתוף הפעולה בין מחנות האוהדים. אחד העיתונאים כתב: "הרש גולדברג פולין היה אוהד כדורגל שייחל לשלום בכל מאודו. אבל אוהדי סלטיק שחגגו את הטבח ב-7 באוקטובר, לועגים כעת לחטופים שנרצחו באכזריות בשבי. אין גבול לבושה".

כתובות נאצה שריססו אוהדי סלטיק נגד הרש גולדברג פולין ז"ל. מתוך טוויטר, צילום מסך
הכתובות ביציע/צילום מסך, מתוך טוויטר
הרש גולדברג פולין מתוך הסרטון שפרסם חמאס. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
גולדברג פולין ז"ל. "אין גבול לבושה"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

כידוע, מאז נחטף ממיגונית בסמוך למקום בו אירעה מסיבת הנובה, גולדברג פולין הפך לסמל בקרב חובבי כדורגל רבים, לא רק בישראל אלא גם - ואולי בעיקר - בגרמניה. אוהדי דורטמונד וסט. פאולי היו בין התומכים, ובמספר פעמים הניפו שלטים שקראו לשחרורו כאשר עדיין היה בין החיים. המחוות נמשכו גם לאחר הבשורה המרה על הירצחו בשבי בחודש אוגוסט לצד חמישה חטופים נוספים.

ההתנהגות הקיצונית של חברי "הבריגדה הירוקה", ארגון האולטראס של אוהדי סלטיק, עלתה למועדון לא מעט כסף בשנים האחרונות. בשנה האחרונה המועדון נקנס פעמיים על ידי אופ"א בעקבות מחוות פוליטיות פוגעניות ביציעים, שם דגלי פלסטין מונפים תדיר. הקול האנטי-ישראלי ששלט ביציעים, אף גרם לליאל עבדה, שחקנה הישראלי של הקבוצה עד חודש מרץ השנה, לעזוב ולעבור לשארלוט מה-MLS.

הפעם נחצה הגבול פעם נוספת, ונותר רק לקוות שהמועדון ייענש שוב.

  • עוד באותו נושא:
  • סלטיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully