וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הלאומית - סיוט": הפועל תל אביב לא מצליחה לפתור את הבעיות

19.10.2024 / 7:20

התלות בטוריאל הולכת ומחריפה, ההחתמות הגדולות של הקיץ לא מספקות את הסחורה והיתר מתקפלים מול המוטיבציה של היריבות. הפועל תל אביב סובלת, ותמשיך לדשדש כל עוד דגו לא ימצא פתרונות

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

אם אחרי המהפך והניצחון 1:3 במחזור הקודם על הפועל רמת גן הייתה תחושה שהפועל תל אביב מתייצבת ומתחילה את דרכה למקום ממנה עולים לליגת העל, הגיע ההפסד הביתי 1:0 אתמול למ.ס כפר קאסם והחזיר את הדכדוך למועדון.

"הליגה הלאומית היא סיוט", הודו שחקנים בקבוצה בסיום. "כל קבוצה משחקת נגדנו כאילו זה משחק על החיים שלה. סוגרים ומתים לתיקו - ובסוף אנחנו מפסידים".

מסאי דגו הגדיר בסיום את ההגנה של כפר קאסם כ"חזקה ביותר בליגה", אך גם הוא ראה היטב מה קורה כשסתיו טוריאל לא כשיר במאת האחוזים ואין מי שייקח אחריות. בשבוע שעבר גוני נאור ולירן רוטמן כבשו בדרך למהפך, אבל אתמול הם שוב הלכו אחורה. שני שחקני הרכש היקרים והמשמעותיים של הקיץ חייבים להתחיל להוביל ולקחת את הקבוצה על הכתפיים, אחרת היא תמשיך לדשדש.

בכלל, עם או בלי קשר לנאור ורוטמן, יש תחושה שיותר מדי שחקנים עדיין לא מבינים מה נדרש מהם בליגה הלאומית. משחקים בתחושה שהשם של הפועל תל אביב יעשה את העבודה לבד, ולא באים לקחת נקודות בשיניים. "כפר קאסם רצו יותר מאיתנו, הם התנפלו על כל כדור", הודו גם במועדון.

גוני נאור לצד לירן רוטמן הפועל תל אביב. דני מרון
לא מספקים את הסחורה. גוני נאור ולירן רוטמן/דני מרון
מסאי דגו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
אובד עצות. דגו/דני מרון

הקבוצה תצא במחזור הבא למשחק חוץ בעכו. יעקב בריהון צפוי להתחיל לקבל דקות משמעותיות, גם מתוך רצון לתת מנוחה לסתיו טוריאל בחלק מהדקות על מנת שיתאושש באופן סופי.

המנכ"ל גיא פרימור חזר מארצות הברית שם ערך סדרת פגישות עם אדמונד ספרא, הן בנוגע למבנה הניהולי. מסתמן שבטווח הקרוב, המטרה היא למנות מנהל מקצועי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully