וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מ.ס. כפר קאסם 1:0 (מחצית 2)

האדומים מקווים להתקרב לפסגה אחרי פתיחת עונה מאכזבת, אבל שער נפלא של אחמד טהא (64) הדהים את שחקניו של מסאי דגו שנראים רע מאוד. קודם לכן, סמפאיו (20) נעצר אצל ארליך. במקביל: הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:0

תיקתקנו - סיכום אירועי הספורט היומי, 16.10/ספורט1

המחזור התשיעי בליגה הלאומית, הראשון העונה שנפתח ביום שישי, יצא לדרך עם חמישה משחקים כשבמוקד הפועל תל אביב תארח את מ.ס. כפר קאסם ותנסה להתקרב לפסגה. אום אל פאחם תנסה להשיג ניצחון בכורה מול הפועל עכו.

הפועל תל אביב - מ.ס. כפר קאסם 1:0 (מחצית 2)

לראשונה ביום שישי בצהרי היום, מחזור הלאומית יוצא לדרך עם היורדת הפועל תל אביב שמארחת את כפר קאסם היומרנית בתקווה להמשיך את המומנטום ולהשיג ניצחון רביעי בחמישה משחקים. שני בישולים נהדרים של טוריאל הוליכו את האדומים למהפך ו-1:3 על הפועל רמת גן והפעם מצפה לדגו משוכה קשה בדמותה של כפר קאסם, שהפסידה העונה רק למוליכה הפועל פתח תקוה וגם זה היה 1:0 בשיניים. עידו שרון חזר לשער ובהתקפה כצפוי משתפים פעולה סתיו טוריאל ומילאן מקאריץ', ביחד עם לירן רוטמן שתפס את מקומו של אחמד עאבד שירד לספסל אחרי הטעות שהובילה לשער במשחק האחרון.

דקה 20: דודו סמפאיו ניסה להפתיע את מאור ארליך בבעיטה מחוץ לרחבה, אבל שוער האורחת היה במקום ותפס את הכדור.

דקה 64: גול! 0:1 לכפר קאסם! איהאב אבו אלשיך עם מסירת העומק אל עבר אחמד טהא, ושחקן האוחרת הפגיז לרשת של עידן שרון את היתרון המדהים.

דודו סמפאיו הפועל תל אביב. דני מרון
מחפשים להתקרב לפסגה. סמפאיו/דני מרון

הפועל ראשון לציון - הפועל רמת גן 1:0 (מחצית 2)

אחרי שבנתה סגל מרשים וצירפה כמה שחקנים שהיו שותפים לעליית הליגה של הפועל פתח תקוה בקיץ, ראשונה קיוותה לפתיחת עונה טובה יותר אך למשחק הזה מגיעה אחרי שלושה הפסדים בארבעה משחקים. האורדונים מנגד היו במומנטום מצוין ואפילו לרגע בפסגה אחרי שהובילו על הפועל תל אביב, אבל חטפו מהפך ונחלו הפסד ראשון אחרי שלושה ניצחונות. משה סמל, כוכבה של המארחת שהורחק בהפסד לבני יהודה, לא עומד לרשותו של טסלפפה.

דקה 52: גול! 0:1 לרמת גן! חטיפת כדור בחצי המגרש של ראשון לציון סידר למור בוסקילה שער נוח עם גלגול לפינה הרחוקה.

הפועל ניר רמת השרון - הפועל עפולה 1:0 (מחצית 2)

רק נקודה מפרידה בין עפולה לקו האדום, כאשר הקבוצה הצפונית עדיין מחפשת ניצחון בכורה העונה. במחזור החולף עפולה נתנה פייט למוליכה, אבל צמד מאוחר של הפועל פתח תקוה הותיר אותה מתוסכלת. רמת השרון מגיעה במצב רוח טוב אחרי רביעייה מול יפו, אבל גם היא עם 10 נקודות בלבד ויכולה בקלות להסתבך בתחתית. אורי עזו ששב ממשחקי הנבחרת הצעירה נותר על הספסל.

דקה 60: גול! 0:1 לעפולה! הרחקה לא טובה של הגנת המארחת הגיעה לשלו דניאל שהפגיז לרשת של רמת השרון.

הפועל נוף הגליל - הפועל כפר סבא 1:0 (מחצית 2)

הקבוצה של מוטי איוניר היא ללא ספק אכזבת העונה עד כה אחרי תשעה מחזורים. נוף הגליל, שהיתה קבוצה צמרת בעונה החולפת, ניצחה העונה רק את אום אל פאחם המפורקת וחוץ מזה אגרה רק עוד נקודה וממוקמת מתחת לקו האדום. מנגד, הקבוצה של אלון זיו משחקת כדורגל משוחרר והתקפי, אולי התקפי מדי לאור העובדה שהיא ספגה שבעה שערים בשלושת המחזורים האחרונים. ניצחון של המארחים יעלה אותם מעל הקו האדום בהנחה שעפולה לא תנצח ברמת השרון, כפר סבא מקווה להשיג ניצחון שלישי העונה.

דקה 10: גול! 0:1 לכפר סבא! מסירת עומק נהדרת מצאה את חוליו סזאר שבקלות גלגל לרשת של המארחת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מנחם קורצקי מאמן הפועל רמת גן. ברני ארדוב
הפסד יסבך את עכו מאוד. מנחם קורצקי/ברני ארדוב

הפועל אום אל פאחם - הפועל עכו 2:1 (מחצית 2)

נועלת הטבלה הצליחה להשיג נקודות בכורה בשני המחזורים האחרונים, כולל 1:1 מפתיע מאוד מול הפועל תל אביב, אך עדיין מחפשת ניצחון בכורה. אולי היא תשיג אותו מול הקבוצה של קורצקי, שיצאה לדרך חדשה עם בעלים חדשים, אך עדיין מתקשה מאוד לנצח. בעונה שעברה שני המפגשים בין השתיים לא הוכרעו, הפעם תיקו ישרת רק את האורחים.

דקה 23: גול! 0:1 לעכו! פטר אוניקאצ'י השתלט על כדור על סף הרחבה של אום אל פאחם. ההגנה של המארחת נרדמה בשמירה, ואוניקאצ'י בעט לפינה הרחוקה את שער היתרון.

דקה 26: גול! 0:2 לעכו! רומאן הבראן דייק מהנקודה הלבנה והכפיל את היתרון של האורחת.

דקה 44: גול! אום אל פאחם צימקה ל-2:1! מסירת רוחב מצד שמאל פגשה דווקא את הרגל של אופק אטיאס שכבש שער עצמי לרשת של יהונתן שאבי.

משחקי יום שני בלאומית

הפועל פתח תקוה - בני יהודה
הפועל רעננה - מכבי קביליו יפו
הפועל כפר שלם - מכבי הרצליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully