וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון חזר לאחר יותר מחודש בלידס, שער לזועבי בפורטוגל

עודכן לאחרונה: 19.10.2024 / 0:02

הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-68 ב-0:2 של קבוצתו על שפילד יונייטד. החלוץ הצעיר כבש פנדל ב-0:2 של ריו אבה עד גיל 23 על בראגה

צפו: חגיגת שערים בליגת האומות - כל שערי הערב, 15 באוקטובר/ספורט1

מנור סולומון חזר הערב (שישי) מפציעה שהשביתה אותו ליותר מחודש, ועלה לדקות ראשונות בניצחון 0:2 של לידס על שפילד יונייטד. שחקן הכנף הישראלי עלה מהספסל בדקה ה-68, ודקה לאחר מכן פסקל סטרויק כבש את שער היתרון. בדקה ה-90 מתאו ג'וזף חתם את המשחק עם אחד על אחד יפה והעלה את לידס למקום השני בטבלת הצ'מפיונשיפ, כשהיא בשוויון נקודות עם סנדרלנד המוליכה, לה משחק חסר.

* כרם זועבי שעדיין לא רשם דקות במדי הקבוצה הבוגרת של ריו אבה, שב הערב ממשחקי הנבחרת הצעירה של ישראל וקיבל את חולצת ההרכב בקבוצה עד גיל 23 של הפורטוגלים, והחזיר בגדול עם שער בכורה מעבר לים ב-0:2 על הקבוצה עד גיל 23 של בראגה. החלוץ כבש בדקה ה-22 מהנקודה הלבנה והעניק לריו אבה את שער היתרון, כשבהמשך הקבוצה שלו הכפילה ועלתה למקום השלישי בליגה בבית א'.

* תאי עבד פתח בהרכב של מילואי פ.ס.וו איינדהובן שנכנעה 3:1 לדה חראפשחאפ במחזור ה-11 של הליגה ההולנדית השנייה. שחקן הכנף הישראלי שיחק 64 דקות עד שהוחלף, וקבוצתו ירדה למקום ה-13 אחרי עשרה משחקים העונה.

מנור סולומון חוגג עם שחקני לידס. GettyImages
עלה מהספסל. מנור סולומון חוגג עם שחקני לידס/GettyImages

* עומרי גלזר היה מחוץ לסגל של הכוכב האדום בלגרד שניצחה 1:5 את רדניצקי ונותרה בפסגת הליגה הסרבית אחרי 11 משחקים עם 31 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully