וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל, רק לא לבאיירן מינכן: הדרישה החדשה של באייר לברקוזן

ב"סקיי ספורטס גרמניה" מדווחים שהאלופה הגרמנית תעשה הכל כדי שפלוריאן וירץ לא יחתום אצל היריבה המקומית. מנצ'סטר סיטי "מובילה במרוץ"

תקציר: באייר לברקוזן - קיל 2:2/ספורט1

לבאייר לברקוזן יהיה קשה לשמור על פלוריאן וירץ בקיץ הקרוב. המלפפון החם ביותר אולי באירופה צפוי לעזוב את האלופה הגרמנית, כשעל פי דיווחים ברחבי היבשת, כמעט כל מועדוני העל בעקבות הקשר ההתקפי בן ה-21 אשר מחזיק בחוזה עד 2027 בלברקוזן. עם שווי שוק מוערך של 130 מיליון יורו על פי אתר "טרנספרמרקט" ודרישות מצד הקבוצה של צ'אבי אלונסו למחיר של 150 מיליון יורו, נראה כי תנאים חדשים יכריעו את עתידו של וירץ.

ב"סקיי ספורטס גרמניה" מדווחים שהתרחיש האידיאלי עבור לברקוזן יהיה לשכנע את וירץ להאריך את חוזהו בחודשים הקרובים, עם הבטחה למכירה עתידית בהמשך, זאת על מנת להנות משירותיו כמה שיותר ולהרוויח עליו בעתיד כמה שיותר כסף. במידה והקשר ירצה לעזוב, לברקוזן נחושה למכור אותו ליעד מחוץ לגרמניה, כשהעיקר הוא "לא לבאיירן מינכן".

היריבות בין שתי הגדולות בגרמניה עשויה לגרום ללברקוזן לדחוף למעבר לקבוצות אחרות, כשעל פי הדיווח מנצ'סטר סיטי היא המועמדת הראשית לקלוט אותו. גם ריאל מדריד עשויה להגיש הצעה גבוהה עבור וירץ, אבל בספרד רואים את אלופת אירופה משקיעה יותר כסף בחלק ההגנתי הקיץ.

פלוריאן וירץ, באייר לברקוזן. Pim Waslander, GettyImages
לברקוזן תעשה הכל למכור אותו מחוץ ליעד מחוץ לגרמניה. וירץ/GettyImages, Pim Waslander

קבוצות נוספות שמעוניינות בגרמני הן ליברפול, ארסנל ומנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully