וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טן האח זעם על העיתונאים: "אתם יוצרים סיפורים ומשקרים"

מאמנה של מנצ'סטר יונייטד האשים את התקשורת ב"ספקולציות ורעש" לגבי עתידו: "הסטטיסטיקה מאשרת שאנחנו בכיוון טוב". מחליפו העתידי יגרום לפיטוריו?

תקציר: אסטון וילה - מנצ'סטר יונייטד 0:0/ספורט1

מעמדו של אריק טן האח במנצ'סטר יונייטד כבר מזמן התערער. ההולנדי היה קרוב למצוא את עצמו מפוטר עוד בסוף העונה שעברה, אבל האמון שקיבל מהנהלת השדים האדומים והזכייה בגביע האנגלי סידרו עוד כמה חודשים שקטים למאמן הקבוצה. מחר (שבת, 17:00, ספורט2), יעמוד למבחן משמעותי מול מי שעשוי להחליף אותו במקרה ויפוטר בקרוב - תומאס פרנק, מאמנה של ברנטפורד.

המאמן הדני מוערך מאוד על ידי ג'ים רטקליף, בעלי מנצ'סטר יונייטד, ולפי דיווח ב"מירור", הפסד לברנטפורד עלול לחרוץ את גורלו של טן האח שלא ניצח בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.

ההולנדי התייחס למשרה שלו ודחה על הסף את ה"ספקולציות והרעש מהתקשורת" במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "רק אתם יוצרים סיפורים ואגדות ומביאים שקרים. עיתונאים לא האמינו לי וראיתי את הדיווחים. אנחנו לא מרוצים מאיפה שהקבוצה כרגע, אבל שקטים ומרוכזים. אני רואה את הדברים הטובים והסטטיסטיקה שמאשרת שאנחנו בכיוון טוב, אבל הדירוג בטבלה לא משקר".

תומאס פרנק, מאמן ברנטפורד. GettyImages
יגרום לפיטוריו של טן האח ויחליפו? תומאס פרנק/GettyImages

אחד העיתונאים שאל את טן האח לגבי מינויו של תומאס טוכל למאמן נבחרת אנגליה, אחרי שהגרמני היה מועמד בכיר להחליף את ההולנדי ביונייטד: "אני חושב שההתאחדות האנגלית בחרה טוב מאוד. הוא מאמן ברמה הגבוהה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully