וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תתאמן בסגל מלא עד למשחק בקובנה

18.10.2024 / 12:38

בשל החלטתם של ווניין גבריאל וסייבן לי להישאר בבלגרד, הם יחברו לקבוצה רק ביום רביעי בליטא ולא ישתתפו אפילו באימון המסכם בישראל. אחרי הקאמבק הכמעט היסטורי: ז'לגיריס איבדה את טיירון וואלאס, והכוכב סילביין פרנסיסקו נפצע

דריבל עונה 1 פרק 45/אולפן וואלה

מכבי תל אביב חוזרת היום (שישי) לישראל מהמחזור הכפול בבלגרד, ושוב בהרכב חסר. אמנם רק שני זרים החליטו להישאר מאחור, אבל להיעדרם יש משמעות גדולה; הצהובים ייצאו לקובנה ביום רביעי - כלומר, יגיעו למפגש עם ז'לגיריס ללא אימונים בסגל מלא.

עד איחוד הכוחות בליטא, יום לפני משחק החוץ בז'לגיריו ארנה, הם יחסרו את ווניין גבריאל, שנמצא בשלבים האחרונים של החלמתו מהפציעה (ובשל כך לא יוכל לעבור עד אז לשלב האימונים במגע), ואת סייבן לי, שיעביר שבוע נוסף בלי ללמוד את הקבוצה, להתחבר אליה ולהתאמן איתה.

אם עודד קטש הסביר את ספסולו של לי לאורך דקות רבות בהפסד לפרטיזן בלגרד בחוסר ההיכרות הזה, הרי שהבעיה לא עומדת להיפתר מבחינתו בזמן הנראה לעין. הפעם ייערך האימון המסכם בתל אביב, עוד לפני ההמראה לליטא. ביום ראשון "תארח" האלופה את גלבוע/גליל במשחק רדיוס בבאר שבע, והפעם יעמדו לרשות המאמן שלושה זרים, כשלליוואי רנדולף ולג'יילן הורד יצטרף חסיאל ריברו.

שחקן מכבי תל אביב ווניין גבריאל לצד שחקן באיירן מינכן דווין בוקר. SAVVIDES PRESS, אתר רשמי
עיכוב נוסף בחזרתו מהפציעה? ווניין גבריאל/אתר רשמי, SAVVIDES PRESS

למרות סגל אפרורי משהו, אנדראה טרינקיירי מוביל את ז'לגיריס לצמרת היורוליג עם מאזן 1:3. אתמול רשם המאמן האיטלקי ניצחון חוץ יוקרתי במיוחד, 82:85 על אטורה מסינה ואולימפיה מילאנו בארץ הולדתו; קבוצתו פיגרה ב-27 הפרש במהלך הרבע השלישי, ורשמה את הקאמבק השני בגודלו בתולדות היורוליג. במקום הראשון עדיין ניצב המהפך שחוללה פרוקום גדיניה מול מונטפסקי סיינה ב-2013, ממינוס 28 לניצחון.

אלא שגם הליטאים לא יגיעו חפים מצרות למשחק ביום חמישי, והבעיות שלהם מתרכזות בעמדת הרכז. סילביין פרנסיסקו, שהצטיין עם 17 נקודות ושישה אסיסטים במילאנו (ומוביל את ז'לגיריס בממוצעי הנקודות, האסיסטים והמדד) נפצע אתמול בגבו ונטש את המגרש, כשעדיין לא ברור מה חומרת הפציעה; שותפו לקו האחורי, טיירון וואלאס, החמיץ את המחזור הכפול והחליט לעזוב את הקבוצה עקב בעיות אישיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully