וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממש לא במקרה: למה אמבפה בחר לבלות דווקא בשטוקהולם?

בזמן שהפרשה הולכת ומסתעפת וכוכב ריאל מדריד מוגדר כחשוד באונס, בצרפת ניסו להבין מדוע הוא ומוקיאלה בילו בבירת שבדיה מלכתחילה. וכמה עלתה המסיבה שסיבכה?

צפו: חגיגת שערים בליגת האומות - כל שערי הערב, 15 באוקטובר/ספורט1

זמן קצר אחרי שנבחרת צרפת הביסה את ישראל בליגת האומות, נחשף בתקשורת השבדית כי בזמן המשחק קיליאן אמבפה בילה בעיר הבירה שטוקהולם. לאחר מכן אף התפוצצה פרשה שבמרכז הכוכב הגדול של ריאל מדריד חשוד באונס. ככל שעובר הזמן מתגלים פרטים חדשים, וכעת עסקו בצרפת גם בשאלה מדוע אמבפה וחברו נורדי מוקיאלה הגיעו דווקא לשבדיה.

בצרפת בחנו את הנושא וגילו כי שטוקהולם היא יעד מבוקש לכדורגלנים ואנשי עסקים רבים, שמוכנים להשקיע ממיטב כספם למען "טיול מאורגן", אך יוקרתי, שכוללים טיפול VIP בלקוחות תוך שמירה על חשאיות ודאגה לכל צורכיהם. ישנן מספר חברות שמפעילות שירות שכזה בשטוקהולם ודרך אחת מהן סגר אמבפה את נסיעתו לשבדיה, שכללה בילוי במסעדה, כניסה למועדון לילה יוקרתי שבו נשכר עבורו מתחם וכל זאת במקביל לשירותי אבטחה וסידורי הגעה.

קיליאן אמבפה. GettyImages
כ-40 אלף יורו ללילה עבור סגירת "חדר הפינג פונג". אמבפה/GettyImages

מדובר בענף יחסית חדש שעם השנים צובר תאוצה. בחברות עובדים אנשי חיי לילה ודמויות מפתח שדרכם הכדורגלנים ואנשי העסקים האמידים שמשתמשים בשירות יכולים להגיע בפרטיות מוחלטת למסעדות הכי יקרות ונחשבות, למועדוני לילה ולאירועים נוספים - שמאליו שידוענים רבים נמצאים בהם וכן ודוגמניות מובילות שמוזמנות גם כן להשתתף באירועים ובמסיבות שאליהם מגיעים הכוכבים. יש לציין ולהבהיר כי אותן דוגמניות לא זוכות לתשלום עבור הגעתן, אלא "מוזמנות לאירועי VIP על בסיס קריטריונים שונים".

ברשת "RMC" אף הובהר כי לא היו נערות ליווי במסיבה. נחשף כי עבור אמבפה נשכר "חדר פינג פונג" במועדון בעלות של כ-40 אלף יורו ללילה. עוד נכתב כי הבעלים של המקום הזמין דוגמניות והבטיח להן שאמבפה יגיע למקום - ביחד עם מוקיאלה שכבר נכח במקום בעבר.

עוד לפי הידיעה, אורחים שהיו במסיבה טענו לבילוי רגיל ושגרתי עם אלכוהול ומוזיקה, לצד דוגמניות רבות - אך כאמור לעיל ללא נערות ליווי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully