וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הם לא רציניים": הביקורת של דמרקוס קאזינס נגד הלייקרס

הסנטר שחתם בלוס אנג'לס ב-2019 ולא זכה לשחק בקבוצה עקב פציעה, שיבח את חברו לברון ג'יימס, אבל כשנשאל על ברוני השיב: "ציפיתי ליותר מהלכים הקיץ". 4 נקודות לג'יימס ג'וניור בניצחון 122:128 בתום הארכה בפיניקס בטרום העונה

דריבל עונה 1 פרק 45/אולפן וואלה

לוס אנג'לס לייקרס גברה הלילה (בין חמישי לשישי) 122:128 בפיניקס בתום הארכה, חמישה ימים בלבד לפני שעונת ה-NBA תצא לדרך. לברון ג'יימס זכה למנוחה ולא שותף, אבל ברוני זכה ל-17 דקות על הפרקט ושוב היה רחוק מלהרשים.

ג'יימס הצעיר קלע 4 נקודות, קטף שני כדורים חוזרים ואמנם מבין שחקני לוס אנג'לס לייקרס הוביל במדד הפלוס מינוס עם 17+, אבל הרוקי דלטון קנקט (35 נקודות) ואנתוני דייויס (35 נקודות ו-10 כדורים חוזרים) היו אלו שנתנו את הטון מול 22 נקודות של דווין בוקר ו-19 של קווין דוראנט.

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
לברון דוחף את ברוני וחבריו/GettyImages
ברוני ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. GettyImages
ברוני רשם מדד פלוס מינוס נאה, אבל לא מעבר/GettyImages

עם זאת, הביקורות על ברוני לא חדשות, ספק לכמה קרדיט הוא יזכה במהלך העונה ובלוס אנג'לס בהחלט עוסקים רבות במעמדו של ג'יימס הצעיר ובכל נושא הנפוטיזם לכאורה בלייקרס בשל ההחלטה לצרף את ברוני ולהפוך אותם לאב ובנו הראשונים שמשתפים פעולה ב-NBA.

לביקורות הצטרף כעת גם דמרקוס קאזינס, הסנטר בן ה-34 שמשחק כיום באסיה. קאזינס כזכור חתם בלוס אנג'לס לייקרס ב-2019, אך בעקבות פציעה קשה בטרום העונה לא הספיק לשחק בשורותיה. "לוס אנג'לס לייקרס ייצרה ציפיות לקראת העונה הזו בזכות סיום העונה שעברה ואני ציפיתי ליותר בכל הנוגע למהלכים שלהם הקיץ...לדעתי יש הרבה דברים שהם היו צריכים לחשוש מהם ולא טופלו", אמר השבוע בריאיון בפודקאסט.

בנוגע לברוני ג'יימס, הוסיף קאזינס: "אני לא יודע, אני רואה את כל הדברים האלה ולוקח את זה כסימן שהם לא רציניים. אני אוהב את מה שלברון מייצג, הוא עשה דבר מאוד יפה בכל הוגע למורשת שלו וזה דבר יפה שהוא גם מתפקד כאיש עסקים וכל מה שנלווה לזה בנוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully