וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ': "אולי אני כבר לא יכול להתמודד עם הצעירים"

"נולה" עוד לא מדבר על פרישה, אבל יודע שהסוף קרוב ומודה: "שינוי טבעי". בריאיון שהעניק, גם סיפר מה מושך כיום את תשומת הלב של חובבי הטניס: "יריבות נהדרת".

תקציר גמר טורניר המאסטרס בשנחאי: יאניק סינר גבר על נובאק ג'וקוביץ' בשתי מערכות/ספורט1

נובאק ג'וקוביץ' עדיין רודף אחרי תוארו ה-100 בסבב, אבל מבין היטב שהמציאות סביבו השתנתה. אתמול (חמישי) הוא פגש יאניק סינר בטורניר ידידותי בסעודיה ושוב נכנע למדורג מספר 1 בעולם - אמנם מדובר במשחקי ראווה, אבל הזוכה בטורניר גורף כ-6 מיליון דולר לכיסו ועל כן אף אחד לא רצה להפסיד בחצי גמר הטורניר.

רק בתחילת השבוע הם נפגשו בגמר טורניר שנגחאי וגם שם ידו של סינר הייתה על העליונה, כך שהסרבי בן ה-37 מנמיך ציפיות במודע. בריאיון שהעניק למגזין "Vogue" עוד לפני המשחק ולנוכח פרישתו של רפאל נדאל, סיפר: "אני לא מסתכל על הדברים כעל שחור או לבן, אלא חושב שאני שייך לדור הישן שאולי כבר לא יכול להתמודד עם הצעירים. זה שינוי שקורה והוא טבעי, מדברים עליו כבר כמה שנים".

נובאק ג'וקוביץ', טניסאי סרבי. GettyImages
"שינוי טבעי". ג'וקוביץ' מתקשה מול סינר בריאד/GettyImages

כאשר נשאל "נולה" על אותם צעירים, אמר: "קרלוס אלקראס ויאניק סינר פיתחו יריבות מדהימה בשנה האחרונה ואני חושב שזה מושך את תשומת הלב של הקהל. אולי אנשים לא עוקבים אחרי טניס בזכות היריבות הזו, אבל בהחלט אחרי יריבות נהדרת. יש המון שחקנים צעירים וטובים כמו סטפנוס ציציפאס, דניל מדבדב, סשה זברב - כולם היו בטופ 10 ומדבדב אפילו היה ראשון בעולם.

כידוע, ג'וקוביץ' סיים לראשונה מאז 2017 עונה בלי לזכות באף גרנד סלאם, אבל כן עמד על ראש הפודיום במשחקים האולימפיים בפריז כשגבר על קרלוס אלקראס וזכה במדליית הזהב לראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully