וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאפורטה תקף: "זה חוסר אחריות איך שהתנהלו עם לאמין"

נשיא ברצלונה יצא נגד נבחרת ספרד ומאמנה דה לה פואנטה: "הם רצו שהוא ישחק פעמיים בשלושה ימים, צריך להגן על השחקנים. ליגת האומות? מפעל מיותר"

תקציר: ספרד - סרביה 0:3 (ליגת האומות)/ספורט1

אחרי פתיחת עונה נהדרת מבחינתה, ברצלונה נכנסת לשבועיים קריטיים שבמהלכם היא תפגוש את באיירן מינכן בליגת האלופות ואז את ריאל מדריד בקלאסיקו הראשון של העונה. אלא שדווקא ברגע כה מכריע, לאמין ימאל נפצע במהלך משחק נבחרת ספרד מול דנמרק והושבת מהמשחק נגד סרביה שלושה ימים לאחר מכן.

מי שלא אהב את ההתנהלות של הנבחרת עם הכוכב הגדול שלו הוא ז'ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה, שתקף את מאמן נבחרת ספרד בעקבות התנהלותו עם הכוכב בן ה-17.

לאמין ימאל נבחרת ספרד. GettyImages
לאפורטה זועם על השחיקה שלו בנבחרת. לאמין ימאל/GettyImages

"אנחנו לא רוצים שהדבר שקרה עם פדרי יחזור על עצמו", אמר לאפורטה, "לאמין סובל מהרבה עומס ולשחק איתו בשבת וביום שלישי היה חסר אחריות. מה שאני לא אוהב הוא שהם ניסו לשכנע אותו לשחק. כמובן שעשינו הסדרים, עלינו להגן על האינטרסים שלנו והם הבינו את הגישה שלנו ואת זו של השחקן".

לאפורטה הבהיר את עמדתו הברורה לגבי המפעל הזה שנקרא ליגת האומות ואמר: "אני נגד ליגת האומות, הם החליקו תחרות דרך הדלת האחורית. זכויות השחקנים אינן מכובדות. המועדונים הם אלה שמשלמים את המחיר. יש להסדיר זאת לטובת השחקנים והמועדונים. חייבים להגן על השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully