וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שכיכב באולימפיאדה: מיכאל יעקובלב הוכתר כסגן אלוף העולם

עודכן לאחרונה: 17.10.2024 / 22:51

הישג גדול: רוכב האופניים זכה במדליית הכסף באליפות העולם במקצה הקירין והפך לישראלי הראשון על הפודיום. ימאסקי היפני זכה בזהב

מיכאל יעקובלב הפתיע הרבה מאוד אנשים בזכות ביצועי על מסלול האופניים באולם באולימפיאדה. הערב (חמישי) הוא עשה היסטוריה כשזכה במדליית הכסף באליפות העולם והפך לישראלי הראשון על הפודיום במירוץ אופני המסלול.

זה הייתה אחת ההופעות הדומיננטיות של הישראלי, שניצח בכל אחד מהשלבים עד הגמר. במוקדמות הוא עלה במקצה החמישי וניצח. ברבע הגמר ניצח את המירוץ שלו ועלה לחצי הגמר. בחצי הגמר שובץ יעקובלב למקצה ביחד עם האלוף האולימפי הארי לברייסן וג'פרי הוגלנד, אותו ניצח בשני הסיבובים הקודמים. חצי הגמר היה צמוד מאוד כאשר בסיום נראה היה שהוגלנד ניצח, אך בבדיקה מחודשת של צילום הפוטו פיניש היה זה יעקבלב שחצה ראשון את קו הסיום ועלה לגמר.

מיכאל יעקובלב, רוכב אופני מסלול ישראלי. Tim de Waele, GettyImages
עשה היסטוריה. יעקובלב/GettyImages, Tim de Waele

בגמר פגש יעקובלב שוב את הוגלנד וכן את קווין קווינטרו, אלוף העולם המכהן. יעקובלב החל את השלב הראשון של המקצה, בו רוכבים הרוכבים מאחורי אופנוע, שמגביל את מהירותם ל-50 קמ"ש, ממוקם שלישי. לאחר שלושה סיבובים פרץ קווינטרו ועבר למקום הראשון ביחד עם הרוכב היפני ימסקי קנטו. יעקובלב, שהיה במקום הרביעי פרץ בהקפה האחרונה לספרינט, הצליח לעקוף את קונטרו ואת הוגלנד וסיים עם מדליית הכסף אחרי היפני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully