וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בזכות חסימה של יפתח זיו: הפועל חולון ניצחה 67:70 את גליל עליון

עודכן לאחרונה: 17.10.2024 / 22:06

ליאור קררה כבר סידר מהפך עם שלשה דרמטית, אבל סל של טאקר ומהלך הגנתי של הרכז סידרו לסגולים ניצחון קשה. אדאמס הוביל (14)

משחקי המחזור השלישי בליגת העל ייצאו לדרך הערב (חמישי) באולם האנרבוקס בחדרה שם אירחה הפועל גליל עליון את הפועל חולון והפסידה 70:67 דרמטי במיוחד. יפתח זיו הבטיח את הניצחון הזה עם מהלך הגנתי אחרי סל דרמטי של דקארי טאקר ואלו סיפקו לגיא גודס ראש שקט לקראת המפגש מול איגאוקה באירופה.

המשחק הזה הלך צמוד למן הרגע הראשון ועד רגעי ההכרעה. מרכוס קאר צימק ל-62:60 כשנותרו קצת יותר מארבע דקות לסיום המשחק. אלא שאותו קאר החטיא שלשה קריטית וחולון הגדילה את ההפרש מהקו עם קליעות עונשין של יפתח זיו. במצב של 61:66 לאורחים, לוקאס גולדנברג נשלח לקו וקלע פעמיים. יפתח זיו רשם איבוד קריטי וגליל יצאה להתקפה במצב של 63:66. מרכוס קאר נשלח לקו וקלע אחת משתי זריקות, אבל חולון שוב איבדה כדור אחרי הפרת שעון ה-24 שניות. במצב של 64:66 בלבד לחולון, גליל יצאה להתקפה מכריעה וסיימה אותה עם שלשה מהפינה של ליאור קררה שהשלימה מהפך וקבעה 66:67 למארחים כשנותרו 25 שניות לסיום. גודס לקח פסק זמן וחולון חזרה ממנו עם סל של דקארי טאקר, שהלך חזק לסל וקבע 67:68 כשנותרו למארחים 11 שניות להגיב. גליל חזרה מפסק זמן עם ניסיון זריקה של מרכוס קאר, אבל יפתח זיו חסם אותו וגם סחט עבירה כדי להבטיח את הניצחון עם 67:70 קשה.

שחקן הפועל חולון יפתח זיו. דני מרון
חסימה קריטית שהבטיחה את הניצחון. יפתח זיו/דני מרון

ג'יילן אדאמס הוביל את חולונייה עם 14 נקודות, כשמרקוס בינגהאם שלט בצבע עם 9 ו-12 ריבאונדים. יפתח זיו סיים משחק מצוין עם 12 נקודות וניב משגב ניווט עם 8 ושבעה אסיסטים. מנגד, מרכוס קאר בלט עם 17 נקודות, אבל נחסם במהלך האחרון. תומר אסייג הוסיף 15 וליאור קררה תרם 10, כולל שלשה גדולה שלא הספיקה בסופו של דבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully